تاریخ انتشار: 1396/11/15 22:25
کد خبر: 161502

کابوس این روزهای استقلال بلای جان آبی پوشان!

استقلال در ۴ تا از شش تقابل اخیر لیگ برتری مقابل تیم قلعه‌نویی گل اول را زد، ولی آبی‌ها هیچ دفعه برنده نشدند و این قلعه‌نویی است که ۴ برد جلوی استقلال ثبت کرد.
کابوس این روزهای استقلال بلای جان آبی پوشان!

قلعه‌نویی به بدترین شکل ممکن از استقلال جدا شد. او بعد از قهرمانی، تیم را بین ۴ مدعی پنجم کرد و فصل بعد هم که برای جبران آن رتبه تلاش می‌کرد، با یک پله سقوط در رده ششم قرار گرفت. ولی با جدایی از استقلال، حالا بلای جان آن‌ها شده است. امیر قلعه‌نویی در سال‌های دوری‌اش از استقلال، انتقام سختی از این تیم گرفته است. قلعه‌نویی در این سه فصلی که از استقلال جدا شده، تا به حال در لیگ به این تیم نباخته است. این مربی به تنهایی در سه فصل اخیر، ۱۶ امتیاز را از استقلال گرفت که ۱۴ تا از آن‌ها به حساب تیم خودش واریز شد. از ۶ تقابلی که قلعه‌نویی مقابل استقلال داشت، چهار مرتبه امیر قلعه‌نویی برنده دوئل بود و دو بار هم بازی مساوی شد. قلعه‌نویی فقط یک جام حذفی را به استقلال واگذار کرد.

نتایج تیم‌های قلعه‌نویی در سه فصل اخیر مقابل استقلال

ذوب‌آهن ۲-۱ استقلال

استقلال ۱-۱ ذوب‌آهن

تراکتورسازی ۱-۰ استقلال

استقلال ۲-۳ تراکتورسازی

تراکتورسازی ۰-۰ استقلال

جام حذفی/ تراکتورسازی ۱-۲ استقلال

در بازی اول قلعه‌نویی مقابل استقلال اتفاق خاصی نیفتاد و دو تیم به تساوی رضایت دادند. ولی بعد از آن بود که طوفان ژنرال شروع شد و تراکتورسازی سه مسابقه متوالی استقلال را شکست داد. که معروف‌ترین آن هم همان مسابقه‌ای است که رحمتی جنجال به پا کرد و رفتار او نتیجه معکوس داشت. تراکتورسازی در نهایت برنده بازی شد. در مسابقه رفت فصل قبل که منصوریان روی نیمکت بود، استقلال روی اشتباه اخباری با گل کاوه رضایی پیش افتاد. ولی در بین دو نیمه بازوبند به اخباری داده شد و تراکتور هم با روحیه بالا به بازی برگشت. تا باز هم قلعه‌نویی برنده دوئل با استقلال باشد. دیدار برگشت فصل قبل شاهد دابل تراکتورسازی بودیم تا منصوریان همچنان در حسرت برد جلوی قلعه‌نویی باقی بماند. در قلعه‌نویی از تراکتورسازی به ذوب‌آهن رفت. در دیدار رفت این فصل هم این استقلال بود که گل اول را به تیم قلعه‌نویی زد. ولی ذوب‌آهن با گل محمد نژادمهدی به مسابقه برگشت. در بازی امروز برای چهارمین بار در شش تقابل اخیر استقلال و قلعه‌نویی در لیگ این استقلال بود که گل اول را زد. ولی باز هم قلعه‌نویی کام‌بک کرد و استقلال را برد.

تنها انتقام این سال‌های استقلال از قلعه‌نویی به دیدار جام حذفی برمی‌گردد. مسابقه‌ای که در همان روزهای ابتدایی حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تراکتور برگزار شد و استقلال برنده دوئل بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wbag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس/ جنجالی‌ترین صحنه دیدار ذوب آهن - استقلال