تاریخ انتشار: 1396/11/17 20:49
کد خبر: 161216

مخافت کی روش با درخواست سرمربی سرخ پوشان پرسپولیسی

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با درخواست برانکو برای حاضر نشدن ملی پوشان پرسپولیس در تمرین ریکاوری تیم ملی مخالفت کرده است.
مخافت کی روش با درخواست سرمربی سرخ پوشان پرسپولیسی

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با درخواست برانکو برای حاضر نشدن ملی پوشان پرسپولیس در تمرین ریکاوری تیم ملی مخالفت کرده است.

برانکو ایوانکوویچ درپی مخالفت کی‌روش با این درخواست واکنشی نشان نداده، اما باید دید سرمربی پرسپولیس در قبال موافقت کی‌روش با درخواست مشابه سرمربی ذوب آهن چه واکنشی خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان عدم حضور ملی‌پوشان پرسپولیس در تمرینات ریکاوری این هفته تیم ملی شد. این نامه بنا به درخواست برانکو به فدراسیون فوتبال ارسال شد و دلیل آن فاصله کم بازی پرسپولیس با سپاهان و صنعت نفت آبادان و همچنین سفر سرخپوشان به آبادان عنوان شده است.

با این وجود کی‌روش با این درخواست مخالفت کرد و ملی‌پوشان پرسپولیس در دو جلسه از تمرینات باشگاه خود غایب بودند. این مخالفت درحالی رخ داد که با درخواست باشگاه ذوب آهن مبنی بر عدم حضور ملی‌پوشان این تیم در تمرینات ریکاوری این هفته  تیم ملی موافقت شده و ملی‌پوشان ذوب آهن در تمرینات ریکاوری تیم ملی شرکت نکردند.

کی روش در حالی با درخواست ذوب آهن موافقت کرده که امیر قلعه نویی نسبت به برگزاری تمرینات ریکاوری تیم ملی بعد از بازی‌های هر هفته لیگ انتقاداتی را مطرح کرده و عنوان کرده بود که رفت و آمدهای بازیکنان ذوب آهن به تهران به ویژه در زمان هایی که تیم ذوب آهن در بازی‌های خارج از خانه به میدان می‌رود موجب خستگی جسمی ملی پوشان این تیم خواهد شد و به آنها آسیب می‌رساند.

ذوب آهن هفته بعد در تهران با سایپا بازی دارد و به نظر می‌رسد دلیل موافقت کی‌روش با درخواست قلعه نویی به خاطر همین بازی خارج از خانه باشد. البته بعید است که کی‌روش در آینده هم با درخواست‌های مشابه ذوب آهن موافقت کند اما فعلا وی همزمان و در یک هفته از تمرینات تیم ملی با درخواست برانکو مخالفت و با درخواست قعله نویی موافقت کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pev7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو:موقع بازی می‌خواهیم همدیگر را لت و پار کنیم / من با هیچ‌کس مشکل ندارم