تاریخ انتشار: 1396/11/18 13:35
کد خبر: 161118

آشنایی با مدافعی که اسلحه‌اش را تحویل داد و به سایپا پیوست

ساموئل سارفو، مدافع غنایی تیم فوتبال سایپا که به تازگی به این تیم پیوسته، یک افسر پلیس است. این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی غنا را دارد و به تازگی به جمع شاگردان علی دایی اضافه شده است.
آشنایی با مدافعی که اسلحه‌اش را تحویل داد و به سایپا پیوست

سارفو یک بازیکن خاص محسوب می شود زیرا علاوه بر اینکه در کشورش یک فوتبالیست است، در نیرو های پلیس نیز خدمت می‌کند.

انتشار تصاویر ساموئل با لباس پلیس برای بسیاری از مخاطبان جذاب بود و آن‌ها به حضور او واکنش های جالبی نشان دادند. اما جالب‌ترین واکنش از سوی رضا درویش، مدیرعامل تیم فوتبال سایپا انجام شد.

درویش در این باره بیان کرد: «از اینکه ساموئل پلیس بوده خبر نداشتم اما عملکردش از نظر فنی مورد تایید بوده؛حال اگر پلیس باشد بهتر است زیرا خداراشکر نظم و انضباط را در تمرینات رعایت می‌کند.

حداقلش این است که ساموئل با اسلحه نیامده و وقتی که می‌خواسته به ایران بیاید، آن را تحویل داده است». ساموئل سارفو که به تازگی به سایپا پیوسته، سال قبل به عنوان بهترین مدافع لیگ حرفه ای فوتبال غنا انتخاب و به تیم‌ملی کشورش نیز دعوت شد.

سارفو در فصل قبل ۶ گل برای تیم باشگاهی‌اش به ثمر رساند و اولین بازی ملی اش را نیز در برابر تیم ایالات متحده آمریکا انجام داد.

او بعد از اینکه به عنوان بهترین مدافع فصل انتخاب شد، به مسئولان باشگاه لیبری، اعلام کرد که دنبال ماجراجویی‌های جدید است و در مسیر این ماجراجویی به ایران رسید تا زیر نظر آقای گل جهان به فوتبال خود ادامه بدهد. ساموئل سارفو همزمان با حضور در لیبری در حرفه پلیسی نیز مشغول فعالیت بود اما حال با آمدنش به ایران او فقط باید به فوتبال فکر کند و شاید همین روحیه نظامی و پلیسی اش را به سایپا آورده است تا به شهریار و تیمش کمک کند.

او که استایلی شبیه دونده‌های دو 200 متر و 400 متر دارد، انتخاب جالبی محسوب می‌شود؛ همه در انتظار رونمایی از آن در نخستین بازی اش برای سایپا هستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjvkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهدی قائدی را ما می‌خواستیم اما استقلال پول بیشتری داد!