تاریخ انتشار: 1396/11/19 22:14
کد خبر: 160882

اختصاصی/بررسی عملکرد صنعت در بازی با پرسپولیس/برانکو چگونه مچ کمالوند را خواباند

برانکو موفق شد با تاکتیک مناسب از سد کمال با موفقیت عبور کند.
اختصاصی/بررسی عملکرد صنعت در بازی با پرسپولیس/برانکو چگونه مچ کمالوند را خواباند

صنعت نفت و پرسپولیس در چهارچوب هفته بیست و سوم به مصاف هم رفتند که شاگردان برانکو موفق شدند در یک نمایش دلپذیر با گل های علیپور(۲بار) و فرشاد احمدزاده با نتیجه سه بر صفر برزیل آبادان را از پیش رو بردارد.

برانکو ایوانکوویچ که در تقابل قبلی مقابل کمالوند در جام حذفی در ضربات پنالتی شکست خورده بود با آنالیز کامل صنعت نفت به آبادان رفت تا انتقام شکست یک چهارم جام حذفی را بگیرد.

پرفسور پرسپولیس که میدانست عمده قدرت برزیل آبادان در میانه میدان است که در تحلیل قبل بازی فرتاک ورزشی به آن پرداخته بود.

سرمربی کارکشته کروات و موفق پرسپولیس به شاگردان به خوبی گوشزد کرده  بود که از کانالهای کناری به خلاء میانی خط دفاعی صنعت نفت که شاخص ترین دفاع این تیم مرتضی اسدی بود بزنند و دروازه شاگردان کمالوند را باز کنند.

بازیکنان پرسپولیس که با استفاده از سیستم ۴۴۲ خطی بارها به کناره های زرد پوشان آبادان زدند و سه بار با همین شیوه موفق به گلزنی شدند.

در فاز دفاعی هم ارتش سرخ عملکرد خوبی نسبت به برزیلی های آبادان داشتند و با توجه به مهار جاسم کرار و سزار دو مهره تاثیر گذار خط میانی مانع تغذیه مهاجم برزیلی و باهوش صنعت نفت لوسیانو پریرا شدند.

البته نباید از عملکرد بی نقص شجاع خلیل زاده و سید جلال حسینی در مهار شیمبا غافل شد.

در نتیجه اجرای کامل دستورات تاکتیکی برانکو و روز خوب بازبکنان پرسپولیس برد قاطع سه بر صفر در ورزشگاه تختی آبادان به ثمر رسید که حتی کمتر هوادار پرسپولیس هم پیشبینی این نتیجه را نمیکرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7vwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف برانکو و کمالوند در شرایطی کاملا متفاوت /تقابل پرسپولیس و صنعت نفت در هاله ای از ابهام