تاریخ انتشار: 1396/11/20 16:11
کد خبر: 160775

مخالفت باشگاه سپیدرود با استعفای کریمی

سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: آقای دکتر تن زاده، مالک باشگاه تا پایان مدت قرارداد با علی کریمی، دست از حمایت همه جانبه از مربی تیم خود بر نخواهد داشت.
مخالفت باشگاه سپیدرود با استعفای کریمی

سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: آقای دکتر تن زاده، مالک باشگاه تا پایان مدت قرارداد با علی کریمی، دست از حمایت همه جانبه از مربی تیم خود بر نخواهد داشت.

فرهاد خراسانی، سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت درباره دیدار این تیم با استقلال تهران به خبرنگاران گفت: در ابتدا از طرف باشگاه، مراتب تشکر و قدردانی‌ام را به همه هواداران عزیز و با غیرت تیم سپیدرود رشت که با حضور و حمایت تمام قدشان در ورزشگاه آزادی، تیم  سپیدرود و علی کریمی را مورد تشویق و لطف خود قرار دادند اعلام می دارم.

او افزود: ما در شرایطی هستیم که باید تلاش بیش‌تری نسبت به آینده داشته باشیم. قطعا مدیریت بحران لازمه برون رفت از آن در کوتاه ترین زمان است و بنابراین حاضریم برای ماندگاری این تیم در لیگ برتر بهای آن را نیز بپردازیم و در این راه دریغ نخواهیم کرد؛ چرا که می دانیم برای خروج از این وضعیت باید هزینه‌های زیادی متقبل شویم و از ابتدا نیز با علم به این موضوع هدایت این تیم ارزشمند قرار گرفته در وضعیت بحرانی را پذیرفتیم.

خراسانی تصریح کرد: البته ما می پذیریم که تیم ما در بعضی نقاط کمبود و نواقصی دارد یا به عبارتی همه ابزارمان کامل نیست ولی لازم است که به صراحت اعلام کنم که صفر تا صد مسائل فنی به کادر فنی تیم تفویض شده و در این راه کاملا این اذن و اجازه را به کادر مربیان داده‌ایم که با رعایت صرفه و صلاح تیم و تشخیص ایشان استقلال خود را در خرید و انتخاب بازیکن جدید اعمال نمایند؛ حتی اگر این بازیکن خارجی باشد.

سخنگوی باشگاه سپیدرود ادامه داد: البته ناگفته نماند که مدیریت باشگاه متناسب با نتیجه بازی نسبت به پرداخت پاداش جهت تشویق بازیکنان تاکید دارد و بنابراین تمام سعی و تلاش خود را در جهت ایجاد آرامش در تیم به کار می بندد. همچنین در مورد خرید بازیکن جدید حرف‌ها و سوالاتی وجود دارد که صراحتا باید بگویم مربیان تیم همه تلاش خود را در این مورد انجام دادند، اما از سویی دیگر همه به این درک در فوتبال رسیده‌ایم بازیکنی که بتواند به تنهایی ناجی باشد و نتیجه بازی را یک تنه درآورد، یک روز هم بدون تیم نمی ماند. بنابراین این هم یک محدودیت است که باید مد نظر قرار گیرد و البته در این بین بازیکنان مطرح در انتخاب تیم مورد علاقه خود نیز دقت نظر خواهند داشت و شاید هم علاقمندی آنها برای حضور در تیم های بالای جدول بیشتر باشد.

وی درباره حواشی حول محور علی کریمی طی هفته جاری، یادآور شد: هیچ‌کس با بیان و ابراز حرف حق مخالف نیست اما در این بین کسانی همیشه با حرف حق مخالفت می کنند که حق علیه آن‌هاست. متاسفانه شواهد حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال به دنبال اجرای قانون و برقراری عدالت و انصاف برای همگان نیست، بلکه می‌خواهد نظرات شخصی خودش را اعمال کند.

خراسانی عنوان کرد: قانون باید در همه جا و برای همه یکسان اجرا شود. به طور مثال، با همه احترامی که برای رضا عنایتی قائل هستیم، این سوال در بادی امر به ذهن متبادر می شود که چطور ایشان توانست در کنفرانس خبری روز گذشته شرکت کند اما علی کریمی نمی تواند!؟ مگر ایشان مدرک «A» دارند!؟ این که عدالت نیست، بلکه طنز تلخ روزگار این روزهای فوتبال ماست که رایحه بی عدالتی را هر چه بیشتر به مشام می رساند.

سخنگوی باشگاه سپیدرود، با اشاره به مصاحبه علی کریمی با خبرنگاران پس از پایان این دیدار و حواشی آن، خاطرنشان کرد: در ابتدا من خیال همه را جمع کنم و به شبهات پایان دهم که آقای دکتر تن زاده، مالک باشگاه تا پایان مدت قرارداد با علی کریمی، دست از حمایت همه جانبه از مربی تیم خود بر نخواهد داشت، زیرا ایشان یک برنامه‌ریزی بلند مدت برای تیم و باشگاه دارد و با تصمیمات مقطعی و احساسی کاملا مخالف است؛ بنابراین با توجه به ارتباط بسیار نزدیک و صمیمی که بین ایشان و آقای کریمی وجود دارد، اعلام کرد که با قدرت و توان بیش‌تری در جهت حمایت از ایشان اقدام خواهد کرد و از آن‌جا که هدف مشترک همه ما قطعا ارتقای جایگاه تیم سپیدرود است، بنابراین رویکردهای حمایتی بیش‌تری از تیم را مد نظر قرار می دهد.

او یادآور شد: تیم مدیریتی باشگاه برنامه بلند مدت و حرفه‌یی خود را دنبال خواهد کرد و به خوبی می داند که پروسه موفقیت در فوتبال نیازمند فرصت زمانی مناسب برای برپایی اهداف بلند مدت باشگاه خواهد بود و انتظار موفقیت در بازه زمانی ۴۵ روز، دور از ذهن و منطق است؛ به طوری که در فوتبال حرفه‌یی قابل تصور و قابل قبول نیست لذا به امید خداوند و یاری و حمایت همه هواداران عزیز بر مشکلات پیش روی فائق می شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mnqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 صحبت های تند و تیز علی کریمی بعد از شکست مقابل استقلال