تاریخ انتشار: 1396/11/21 18:31
کد خبر: 160618

جدول بهترین‌های نیم‌فصل دوم؛ چه کسی در صدر است؟

علی علیپور بهترین بازیکن و حسین حسینی بهترین دروازه‌بان نیم‌فصل دوم لقب گرفته‌اند.
جدول بهترین‌های نیم‌فصل دوم؛ چه کسی در صدر است؟

 حالا بیش از نیمی از مسابقات نیم‌فصل دوم هم گذشته و فقط هفت هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده است. در نیم‌فصل دوم بازیکنان زیادی بودند مانند حسن‌ بیت‌سعید که تازه اوج گرفتند و نیم‌فصل متفاوتی نسبت به ۱۵ مسابقه اول رقم زدند. یک سری بازیکنان هم مانند علی علیپور به روند خوب‌شان ادامه دادند. در این بین خود علیپور با زدن ۸ گل در هشت مسابقه، بهترین بازیکن نیم‌فصل دوم است. مهدی ترابی هم با زدن شش گل و ارسال دو پاس‌گل، هشت گل را برای تیم دایی ساخته است. پریرای صنعت نفت هم آخرین بازیکنی است که در نیم‌فصل دوم روی هشت گل تیم‌اش تاثیرگذار بود. پریرا دقیقا به اندازه گل‌هایش، پاس‌گل هم داد. از حیث نمرات نود هم به همین ترتیب است و علیپور بالاتر از همه قرار دارد.

جدول بهترین‌های نیم‌فصل دوم

وریا غفوری هم در جدول نمرات با میانگین ۲،۴ در کنار علیپور بهترین بازیکن نیم‌فصل دوم لقب گرفته است. با این تفاوت که مدافع استقلال سه گل زده و یک پاس گل داد. وحید امیری هم تنها بازیکن این لیست است که بدون زدن گل، در جدول قرار گرفته است. امیری در همین مدت کوتاه چهار پاس گل ارسال کرده تا جزو بهترین‌ها باشد. همچنین بعد از این یازده بازیکن، نوبت به مهدی مهدی‌پور می‌رسد که با یک گل زده و ارسال دو پاس گل‌ با میانگین نمره ۲،۶، نیم‌فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرده باشد. و امین منوچهری سه گله که میانگین نمره‌ نیم‌فصل دوم‌اش هم ۲،۹ است.  البته این جدول چون بر مبنای تاثیر روی گل‌ها دسته‌بندی شده، شانس مدافعان در آن کاهش پیدا کرده است. وگرنه بازیکنی مثل جلال حسینی هم در نیم‌فصل دوم معدل نمره ۲،۸ را کسب کرده است و شایستگی حضور در این جمع را داشت.

درواز‌ه‌بان‌ها

اگر رقابت دروازه‌بان‌ها را از این جمع جدا کنیم، حسین حسینی بهترین گلر نیم‌فصل دوم است. دروازه‌بانی که در این نیم‌فصل به طور متوسط نمره ۲،۴ را کسب کرده است. بعد از او نوبت به مهدی رحمتی می‌رسد که با حضور در دو مسابقه، معدل نمره ۲،۵ را به جای گذاشته است. بعد از این دو دروازه‌بان استقلالی هم فرناندو دخسوس و سپس حامد فلاح‌زاده جای دارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjmnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-مس رفسنجان؛ نبردی برای ماندن در کورس مدعیان صعود
هفته بیست و پنجم لیگ یک؛

لیگ یک/ آنالیز دروازه‌بانان لیگ یکی؛ سلمانی و بهزادی مشترکا در صدر!
اختصاصی| جدولی کامل از عملکرد تمامی گلرهای لیگ یک؛