تاریخ انتشار: 1396/11/26 19:24
کد خبر: 159858

باخت فولاد؛ سود پرسپولیس و ضرر استقلال!

شاگردان مجید جلالی پس از مدت ها موفق شدند فولاد را شکست دهند و روند، شکست ناپذیری این تیم را پاره کنند.
باخت فولاد؛ سود پرسپولیس و ضرر استقلال!

 این دیدار معوقه، امروز در ورزشگاه الغدیر اهواز برگزار شد و چشم تیم های بالای جدولی، به این مسابقه بود چرا که نتیجه آن تاثیر مستقیم در سرنوشت تمام تیم ها داشت. آخرین باخت فولاد، مقابل همین پیکان بود؛ یعنی 17 هفته شکست ناپذیری! که البته اغلب بازی ها با تساوی خاتمه یافته بود. آخرین پیروزی پیکان نیز در هفته یازدهم و برابر سپاهان بود و نتیجه امروز، دو طلسم بزرگ لیگ هفدهم را شکست.

در این دیدار، میلاد بدرقه برای فولاد گلزنی کرد اما سپس، مهدی شیری در دقیقه 53 و مرتضی آقاخان در دقیقه 89 گلزنی کردند تا مجید جلالی و شاگردانش، به شکلی دراماتیک در این دیدار پیروز شوند.

پیروزی امروز پیکان، به سود سرخ ها و به ضرر آبی ها بود. حال آن ها با 35 امتیاز چسبیده به استقلال در رده هفتم هستند و فولاد هم در فاصله 7 هفته تا پایان، اختلافی 16 امتیازی تا صدر دارد.

حال این نتیجه پرسپولیس را به رویای غیرممکنش نزدیک می کند. اگر فولاد، ذوب آهن و سایپا در هفته بیست و چهارم، بازنده باشند و پارس جنوبی هم 3 امتیاز را کسب نکند، پرسپولیس می تواند با پیروزی مقابل استقلال خوزستان، در بازی پیش از دربی قهرمانی را قطعی کند.

پیکان نیز با این 3 امتیاز، فاصله اش با سهمیه آسیایی را به 3 امتیاز رساند تا بار دیگر به کورس نایب قهرمانی نزدیک و نزدیک تر شود.

شاگردان پورموسوی هفته آینده به مصاف استقلال می رود و پیکان هم میهمان گسترش فولاد است؛ دو دیدار 6 امتیازی که تکلیف لیگ هفدهم را و 4 تیمش را تا حدی روشن می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7nrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان خارجی در راه پیکان / مجوز موقت برای ثبت قرارداد سرخابی ها/ سکوت در بازار نقل و انتقالات