تاریخ انتشار: 1396/11/28 11:01
کد خبر: 159663

شفر از حرف تا عمل کلی فاصله دارد!

استقلال بیشترین تعداد ارسال در یک بازی را در غرب آسیا به نام خود ثبت کرده است.
شفر از حرف تا عمل کلی فاصله دارد!

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با پایان هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان این قاره به انتشار آمار و ارقام مختلف به دست آمده از بازی‌ها پرداخته است که برخی از این آمارها نتایج جالبی را به اثبات می‌رساند.

استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر که در دیدار نخست خود مقابل الریان قطر به تساوی دست یافت، رتبه دوم بیشترین ارسال توپ را در بین تیم‌های قاره آسیا در اختیار دارد و در منطقه غرب آسیا تیم اول از این نظر محسوب می‌شود.

24

تنها تیمی که ارسال بیشتری از استقلال داشته گوانگژوی چین است و استقلال با اختلاف 10 سانتر بیشتر نسبت به چونبورک موتورز در رتبه دوم قرار دارد.

این آمار جالب در حالی بدست آمده است که وینفر شفر، سرمربی استقلال چند هفته قبل و پس از شکست 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن، شاگردان قلعه‌نویی را به این متهم کرد که تاکتیک اصلی‌شان ارسال توپ‌های بلند است و این را به عنوان یک اشکال در شیوه بازی حریف خود برشمرد و حال آمار AFC نشان می‌دهد خود استقلال تحت هدایت شفر تبحر زیادی در این زمینه دارد و به مراتب بیشتر از ذوب آهن و سایر تیم‌های غرب آسیا ارسال بلند را در دستور کار خود دارد.

این آمار در فضای مجازی با واکنش‌های مختلفی روبرو شده و عده‌ای از فوتبالدوستان شفر را به خاطر عدم تطبیق نظراتش با شیوه بازی تیمش به بهانه‌جویی متهم کرده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odr5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع چپ “استقلال”  برای بازی مقابل الهلال مشخص شد