تاریخ انتشار: 1396/12/01 14:55
کد خبر: 159227

چالش جذاب شفر مقابل الهلال/کاپیتان فیکس شد

تجربه بالای کاپیتان استقلال برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی این تیم مقابل الهلال به کمک او می‌آید.
چالش جذاب شفر مقابل الهلال/کاپیتان فیکس شد

استقلال در فصل جاری با یک چالش شیرین در پست دروازه‌بانی روبرو بوده و داشتن دو گلر آماده و با کیفیت همیشه یکی از موارد قابل توجه در چینش ترکیب اصلی آبی‌ها بوده است.

شفر که اولویت حضور دروازه‌بانان خود در بازی‌های استقلال را آمادگی آنها در تمرینات عنوان کرده است، بازهم بر سر دو راهی قرار گرفته است و در انتخاب بین سیدمهدی رحمتی یا سیدحسین حسینی دچار چالش شده است.

سرمربی آلمانی استقلال در بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان، به جوان اول تیم خود یعنی سیدحسین حسینی اعتماد کرد و با وجود اینکه گلر جوان استقلال چند سیو خوب در طول 90 دقیقه داشت، ولی دریافت 2 گل برای آبی‌های پایتخت شفر را به فکر استقلال مجدد از رحمتی انداخته است.

حال که استقلال در دیداری فوق‌العاده حساس باید به مصاف یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا برود، به نظر می‌رسد که شانس سیدمهدی رحمتی برای حضور در ترکیب اصلی استقلال بیشتر از حسینی است زیرا رحمتی تجربه بالایی دارد و این یک پوئن قابل توجه برای کاپیتان استقلال است.

با این تفاسیر و باتوجه به شرایطی که دو گلر استقلال دارند، باید دید شفر در این بازی حساس، مجددا به حسینی اعتماد می‌کند، یا از گلر باتجربه و کارکشته خود یعنی رحمتی استفاده خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mx7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهتاش فریبا: اگر بگویم میک و رحمتی اختلاف داشتند، چیزی عوض می‌شود؟