تاریخ انتشار: 1396/12/01 15:36
کد خبر: 159223

پیشکشوت پرسپولیس: بازیکنان مراقب باشند اسیر حاشیه سازی تیم های عربی نشوند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: السد حریف آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود و بازیکنان نباید این تیم را دست کم بگیرند.
پیشکشوت پرسپولیس: بازیکنان مراقب باشند اسیر حاشیه سازی تیم های عربی نشوند

سهراب انتظاری در خصوص دیدار روز سه شنبه پرسپولیس برابر السد قطر گفت: قرمزپوشان توانستند با ارائه یک بازی خوب نفس قارشی را شکست دهند و گام اول را محکم برداشته و نشان دهند که از انگیزه بالایی برای رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: السد حریف پرقدرتی است و همانند نفسقارشی دست و پا بسته نیست و بازیکنان پرسپولیس نباید فکر کنند که چون به راحتی حریف ازبک خود را شکست داده اند پس می توانند به آسانی از سد السد هم بگذرند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: السد با برنامه ریزی دقیقی وارد لیگ قهرمانان شده و می خواهد به مرحله بعد صعود کرده و حتی چشم به قهرمانی دارد، بنابراین کار برای پرسپولیس سخت خواهد شد و باید با یک ارائه بازی منطقی بتواند سه امتیاز این دیدار را از آن خود کرده تا موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

انتظاری تصریح کرد: با شناختی که از برانکو داریم می دانیم او آنالیز بسیار خوبی از حریف کرده و شناخت کاملی از این تیم دارد و مطمئنا با ارائه یک بازی هجومی به دنبال رسیدن به گل خواهد بود البته می داند حریف از مهاجمان خوبی سود می برد بنابراین با خط دفاع محکم به مصاف السد می رود.

وی در ادامه گفت: یکی از اصلی ترین مشکلات تیم های ایران مسائل حاشیه ای است که معمولا تیم های عربی متخصص حاشیه و جنگ روانی هستند و باعث می شوند تیم های ما دچار حاشیه شده و تمرکز خود را در حین بازی از دست بدهند بنابراین کادر فنی پرسپولیس و بزرگان تیم باید با جوانترها صحبت کنند و آنها را به آرامش دعوت کرده تا اسیر حاشیه سازی تیم های عربی نشوند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد دیگر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان گفت: استقلال توانست مقابل الریان بازی خوبی ارائه کند و در حالی که می توانست برنده باشد به تساوی دست پیدا کرد، ذوب آهن و تراکتور هم اگرچه بازی را واگذار کردند اما با فوتبالی که انجام دادند همه را امیدوار کردند تا در دیدارهای بعدی بتوانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند اما دیدار فردای استقلال برابر الهلال هم یکی از حساس ترین بازی ها برای ما ایرانی هاست و همه  امیدواریم چه استقلال و چه دیگر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان بتوانند بازی های خود را با پیروزی به پایان برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مقایسه امکانات تیم های ایرانی با همتایان عربی خود بسیار متفاوت است اما همیشه ثابت کرده ایم که در سخت ترین لحظات با تلاشی که انجام می دهیم موفق می شویم و من آرزو می کنم هر چهار تیم ایرانی بازی های دوم خود را در لیگ قهرمانان با پیروزی به پایان برسانند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zz8mj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موافقت AFC با درخواست باشگاه پرسپولیس برای یک دقیقه سکوت پیش از بازی