تاریخ انتشار: 1396/12/01 16:00
کد خبر: 159221

بشار رسن: علیپور یکی از حرفه‌ای ترین مهاجمانی است که تا به حال دیده‌ام/ پیراهن ژاوی برایم مهم نیست

بشار رسن دقایق زیادی در پرسپولیس بازی نکرده بااین حال به‌نظر می‌رسد هم توانسته در برنامه تاکتیکی برانکو جایی برای خودش پیدا کند هم در قلب هواداران پرسپولیس.
بشار رسن: علیپور یکی از حرفه‌ای ترین مهاجمانی است که تا به حال دیده‌ام/ پیراهن ژاوی برایم مهم نیست

بشار و تیمش امروز در لیگ قهرمانان آسیا با السد قطر بازی می‌کنند، تیم ژاوی هرناندز سرشناس. رسن می‌گوید بازی مقابل ژاوی هیجان‌زده‌اش نمی‌کند چون پیش از این رویارویی با ستارگان بزرگ دنیا را تجربه کرده است.

شرایط پرسپولیس چطور است؟

خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است. ما از روز شنبه در قطر حضور داریم و تمرینات خوبی را انجام دادیم و تلاش می‌کنیم تا یک بازی بسیار خوب برابر السد انجام دهیم تا بتوانیم این تیم را شکست دهیم و با دست پر به تهران بازگردیم.

پرسپولیس امسال می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود؟

ما از روزی که این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان را آغاز کرده‌ایم تنها هدف تیم این بوده است که قهرمان لیگ قهرمانان شویم. سال گذشته هم توانستیم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسیم اما با بدشانسی نتوانستیم فینالیست شویم. فقط در گام اول کم آوردیم. مطمئنا در این دوره با قدرت بیشتری ظاهر خواهیم شد.

پرسپولیس در آستانه قهرمانی در لیگ قرار دارد و اولین حضورت در پرسپولیس با جام خواهد بود.

خیلی خوشحال هستم که در اولین سال حضورم در پرسپولیس توانستم بااین تیم قهرمان شوم. امیدوارم بتوانیم در لیگ قهرمانان هم قهرمان شویم تا به این افتخار هم با پرسپولیس برسم.

نظرت درمورد السد و به‌خصوص تقابل با ژاوی در این بازی چیست؟

السد تیم بسیار خوبی است و باید بگویم که اشتباه است که اگر در السد فقط ژاوی را ببینیم. این تیم فقط متکی به ژاوی نیست و بازیکنان بسیار خوبی مانند پورعلی‌گنجی دارد، بونجاح مهاجم السد خیلی خوب است و اتفاقا بااین بازیکن دوست هستم.

چه حسی داری از اینکه قرار است جلوی ژاوی بازی کنی. تقریبا هم پست هستید.

من مقابل تیم‌های بزرگتر از السد بازی کرده‌ام و من مقابل بازیکنانی مانند نیمار بازی کرده‌ام و اتفاق عجیبی نیست بازی کردن مقابل ژاوی و مطمئنا تحت‌تاثیر بازی کردن برابر ژاوی قرار نمی‌گیرم.

از اینکه هنوز در ترکیب پرسپولیس فیکس نیستی ناراحت نیستی؟

من این را همیشه گفته‌ام که اگر برانکو من را یک‌دقیقه یا 90دقیقه بازی بدهد من مطیع تصمیمات برانکو هستم.

دوست داری آخر بازی پیراهن ژاوی را یادگاری بگیری؟

 واقعیت این است که این موضوع خیلی برای من مهم نیست.

نظرت درمورد عملکرد علیپور چیست؟

علیپور مهاجم بسیار با کیفیتی است و واقعا یکی از حرفه‌ای‌ترین مهاجمانی است که تا به حال دیده‌ام. به‌نظر من علیپور می‌تواند حتی فوتبال خود را در اروپا ادامه بدهد.

 به‌عنوان سوال آخر دوست داری با پرسپولیس تمدید کنی؟

من واقعا از حضور در پرسپولیس راضی و خوشحال هستم و اگر باشگاه بخواهد حاضر هستم با پرسپولیس تمدید کنم، چون دوست دارم همچنان زیر نظر برانکو کار کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xn6ml

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس بشار رسن را برای دربی می خواهد