تاریخ انتشار: 1396/12/02 11:57
کد خبر: 159106

با پیروزی مقابل تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیا خواهیم بود

بازیکن تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: نتیجه بازی با تراکتورسازی برای ما خیلی مهم است چون با پیروزی در این دیدار یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیا خواهیم بود.
با پیروزی مقابل تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه آسیا خواهیم بود

احسان تاییدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار در رابطه با شرایط تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم اظهار داشت: شرایط تیم خوب است. با بردی که مقابل پدیده بدست آوردیم فعل خواستن صرف شد و بی انگیزگی که اخیرا به خاطر نتایج نامطلوب هفته‌های گذشته بوجود آمده بود، از بین رفت.

وی ادامه داد: امیدواریم در ادامه لیگ شرایط خوب سابق برگردد. تعطیلی کوتاهی که در لیگ بوجود آمد به نفع تیم شد و فشاری که روی بازیکنان بود از بین رفت. در واقع نتیجه بازی با استقلال روی روحیه تیم تاثیر بدی گذاشته بود و ما ریکاوری روحی خوبی کردیم. با امید به این که روند خوب بازی با پدیده ادامه پیدا کنند خود را برای ادامه بازی‌های لیگ آماده می‌کنیم.

این بازیکن در خصوص بازی با تراکتورسازی گفت: بازی با تراکتورسازی دیدار سختی خواهد بود. نتیجه این بازی برای ما خیلی مهم است چون با پیروزی در این بازی یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه خواهیم بود و تا حدودی آسیایی شدن خود را قطعی می‌کنیم. حالا باید منتظر این دیدار بود چرا که شرایط بازی، در نتیجه تاثیرگذار است.

تاییدی ادامه داد: تراکتورسازی در شرایط خوبی قرار دارد و چند هفته‌ای است که از شرایط بد گذشته خارج شده و نتایج خوبی می‌گیرد. این تیم در نیم فصل اول به خوبی هفته‌های اخیر فوتبال بازی نمی‌کرد ولی از شانس ما در بهترین شرایط به مصاف پارس جنوبی می‌آید. این تیم در جام باشگاه‌ها هم حضور دارد و این هم به نفع ما است و هم به ضررمان. به نفع ما است چون ممکن است خسته از این رقابت‌ها به جم بیایند. از یک طرف به ضرر ماست زیرا تیمی که در جام باشگاه‌ها بازی می‌کند بسیار با انگیزه و با روحیه است و همین اعتماد به نفسی که دارند می‌تواند برای ما دردسر ساز شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم برنده این بازی حساس ما باشیم چون دیداری خانگی است و یک امتیاز به کارمان نمی‌آید در نتیجه همه سعی خود را خواهیم کرد تا سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. قطعا یک امتیاز به درد تیمی که می‌خواهد برای کسب سهمیه بجنگد نمی‌خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bawm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هت تریک تراکتورسازی با ساغلام؛ پدیده روی نوار ناکامی

تساوی پارس جنوبی و پدیده در نیمه نخست
تورنمنت چهار جانبه جام شهدا