تاریخ انتشار: 1396/12/02 22:27
کد خبر: 159023

اعتماد برانکو به مهندس سرخ پوشان از دست رفته است؟!

ظاهرا سرمربی پرسپولیس همچنان اعتقادی به محسن مسلمان ندارد.
اعتماد برانکو به مهندس سرخ پوشان از دست رفته است؟!

تیم پرسپولیس روز گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 3-1 مغلوب تیم السد قطر شد. اما در این بازی شاید بیشتر از هر روز دیگری جای خالی محسن مسلمان احساس شد.

کاملا مشخص است نیمکت نشینی محسن مسلمان دلیل فنی و فوتبالی ندارد. هافبک سرخ پوشان در اوج خود در این فصل نیمکت نشین شد. مسلمان بهترین پاسور لیگ است و نقش به سزایی در صدرنشینی مطلق پرسپولیس در لیگ برتر دارد اما در حال حاضر مورد غضب برانکو قرار گرفته است. هر چند مهندس سرخ ها سعی می کند به نیمکت نشینی خود واکنش نشان ندهد اما برخی از هواداران پرسپولیس معتقدند نبود مسلمان مخصوصا در بازی های بزرگ به این تیم ضربه می زند. در دیدار مقابل السد ثابت شد که حتی اگر تیم خوب بازی نکند و از حریف عقب باشد باز هم مسلمان گزینه اول تا سوم تعویض نخواهد بود.

جای خالی محسن مسلمان در دیدار شب گذشته بیش از پیش احساس شد و عدم حضور این بازیکن در بازی های حساس آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باز هم می تواند برای این تیم گران تمام شود. البته نمی توانم تمام دلایل باخت دیشب را به نبود مسلمان ربط دهیم اما نقش این بازیکن در بازی های آینده و حساس پرسپولیس می تواند تعیین کننده باشد. باید دید بالاخره شاهد بازگشت مهندس سرخ ها به ترکیب خواهیم بود یا باز هم برانکو از این بازیکن استفاده نخواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zz89n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروفسور تصمیمش را گرفت/تکلیف محسن مسلمان برای بازی با السد مشخص شد!