تاریخ انتشار: 1396/12/03 01:11
کد خبر: 159000

رحمتی،فاصله با رقبایش را جبران کرد!

با پایان یافتن دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سیدمهدی رحمتی با بسته نگه داشتن دروازه اش، فاصله با رقبایش را جبران کرد تا رقابت آنها فشرده تر از قبل دنبال شود.
رحمتی،فاصله با رقبایش را جبران کرد!

همه اتفاقات این هفته لیگ قهرمانان آسیا به سود مهدی رحمتی رقم خورد تا دروازه بان استقلال همچنان رقیبی سخت برای رقبایش باشد و البته از رقبای سرسختش عقب نماند. در این هفته مهدی رحمتی نوزدهمین کلین شیت خود از سال ۲۰۱۰ به بعد را انجام داد تا در رده بندی جدول کلین شیت دروازه بان های لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۱۰ به بعد، در کنار چنگ ژنگ و ایگناتی نستروف قرار گیرد.

 

در این هفته ایگناتی نستروف دو گل از شاگردان قلعه نویی خورد، سوون بلو وینگز هم در دیدار با کاشیما آنتلرز نتوانست دروازه اش را بسته نگه دارد، کاوازاکی هم دو گل خورد تا نتواند آمار کلین شیت خود را افزایش دهد. چنگ ژنگ سنگربان گوانگژو چین در دومین هفته متوالی در ترکیب تیمش غایب بود. به این ترتیب، مهدی رحمتی که یک بازی به آمار کلین شیت خود اضافه کرد، می تواند به بازی های آینده و بهبود آمار خود امیدوار باشد. نستروف، رحمتی و ژنگ هر سه با ۱۹ کلین شیت در صدر رده بندی کلین شیت دروازه بانها از سال ۲۰۱۰ به بعد قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wxaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی برای به رخ کشیدن قدرت بدنی اش دست به کار خطرناکی زد+عکس