تاریخ انتشار: 1396/12/03 11:25
کد خبر: 158973

شفر دروازه بان مورد نظرش را برای دربی 86 انتخاب کرد

برد بزرگ استقلال مقابل الهلال عربستان در شرایطی که رقیب سعودی فصل پیش تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا رفته بود غیرقابل پیش بینی جلوه می‌کرد.
شفر دروازه بان مورد نظرش را برای دربی 86 انتخاب کرد

برد بزرگ استقلال مقابل الهلال عربستان در شرایطی که رقیب سعودی فصل پیش تا فینال لیگ قهرمانان آسیا بالا رفته بود غیرقابل پیش بینی جلوه می‌کرد.

 

حتی خوشبین ترین هواداران استقلال هم به تساوی راضی بودند اما استقلال به نتیجه‌ای شگفت انگیز و امیدوارکننده دست یافت. نتیجه‌ای که می‌تواند در راه صعود آبی‌ها به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا بسیار موثر باشد و بازیکنان این تیم را در بازی‌های آتی لیگ قهرمانان آسیا با اعتماد به نفس بیشتری راهی میدان کند.

 

 این پیروزی بیش از همه وینفرد شفر را برای ادامه مسیر به همین منوال امیدوار کرده است. مربی با تجربه‌ای که به خوبی لیگ قهرمانان آسیا را آغازکرده است.

 

شفر بعد از بازی با الهلال در صحبت‌هایی که با بازیکنان داشته به این نکته تاکید داشته که در بازی‌های آینده نیز باید همچون بازی با الهلال باشند. او این جملات را به زبان آورده است: «برد خوبی بود و من به همه شما خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. ما باید به راهی که آغاز کردیم ادامه دهیم.»

 

مدیران باشگاه استقلال بعد از نتایج خوب دو هفته آغازین لیگ قهرمانان آسیا صحبت از فینالیست شدن در این رقابت‌ها کرده‌اند که بعید نیست این پیشگویی ناشی از صحبت‌هایی باشد که میان آنها و شفر رد و بدل شده است. مدیران استقلال که می‌دانند نتیجه گیری در لیگ به کلی از دست رفته و پرسپولیس قهرمان می‌شود، علاوه بر جام حذفی دست گذاشته‌اند روی بازی‌های برون مرزی تا شاید در این بازی‌ها به نتیجه‌ای غیرقابل پیش بینی دست یابند.

 

شفر صحبت‌های دیگری هم درباره تغییرات در ترکیب استقلال انجام داده است. مرد آلمانی گفته است: «ما قبل از بازی یک مشکل داشتیم و امید نورافکن مصدوم شد، به همین خاطر حیدری را که دفاع راست بازی می‌کند، به سمت چپ بردیم.

 

برای این بازی رحمتی را درون دروازه قرار دادیم که تجربه بیشتری دارد و می‌تواند از عقب با بازیکنان صحبت کند. تیم ما شخصیت و عملکرد گروهی بسیار قدرتمندی دارد. استقلال تیمی است که شخصیت بالایی دارد و کار گروهی را به ‌بهترین شکل انجام می‌دهد.

 

از عملکرد بازیکنانم به ‌ویژه در سمت راست زمین بسیار راضی هستم. وقتی بازی را می‌بریم همه چیز خوب است اما باید تمرکز خود را بالا ببریم و در کارهای گروهی و موقعیت‌های گلزنی بهتر عمل کنیم. بازی‌های سختی برابر فولاد، پرسپولیس و العین داریم. باید ریکاوری خوبی داشته باشیم و برای بازی‌های بعدی آماده شویم.»

 

استقلال شنبه‌ای که در راه است با فولاد بازی خواهد داشت و بعید نیست که سرمربی استقلال در آن بازی هم دست به تغییراتی بزند. اینکه سیدحسین حسینی برای اینکه خستگی از تن رحمتی خارج شود در آن بازی به ترکیب اصلی راه یابد احتمال نزدیک به واقعیتی است.

 

با توجه به اینکه شفر می‌خواهد در بازی با پرسپولیس هم از وجود مهدی رحمتی استفاده کند دور از ذهن نیست که مقابل فولاد از حسینی استفاده شود. شفر با همین تغییرات درست و دقیق توانست الهلال را در عمان مغلوب کند و استقلال را به امید اول صعود از گروه بدل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rrpy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی یا رحمتی؟کدامیک دروازه بان استقلال در بازی های آسیایی میشوند؟