تاریخ انتشار: 1396/12/04 13:09
کد خبر: 158844

ویسی از استقلال خوزستان جدا می‌شود؟

باتوجه به شدت گرفتن اختلافات میان سرمربی و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان، احتمال جدایی ویسی از آبی‌پوشان وجود دارد.
ویسی از استقلال خوزستان جدا می‌شود؟

استقلال خوزستان در حالی باید روز شنبه در آزادی به مصاف پرسپولیس برود، که این تیم پیش از این دیدار حساس با مشکلات بسیاری مواجه بوده است.

در ابتدا بازیکنان استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالبات برای پنج روز در تمرینات حاضر نشدند و دست به اعتصاب زدند و بعد هم روز پنج‌شنبه در حالی که قرار بود کاروان استقلال خوزستان به تهران سفر کند، پرواز آبی‌پوشان با نظران مدیران باشگاه به یک‌باره لغو و به امشب (جمعه) موکول شد تا به جای این که آخرین تمرین استقلالی‌ها در تهران باشد، در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود؛ بر این اساس بازیکنان که آماده این سفر بودند، به خانه‌های‌شان برگشتند و این موضوع ناراحتی بسیار آن‌ها را در برداشت.

هم‌چنین ویسی روز گذشته و ساعتی قبل از پرواز تیم، بدون اطلاع باشگاه به تهران رفت و حتی گفته می‌شود باتوجه به اختلافات بسیار بین این مربی و مدیریت، احتمال قطع همکاری ویسی و باشگاه نیز وجود دارد و ممکن است بازی با پرسپولیس بدون حضور ویسی برگزار شود.

ویسی و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان در چند روز گذشته خطاب به یکدیگر مصاحبه‌هایی انجام داده‌اند که تمام آن‌ها حاکی از اختلافات بسیار میان آن‌هاست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wnny5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آستانه دیدار با پرسپولیس؛ ویسی اردوی استقلال خوزستان را ترک کرد