تاریخ انتشار: 1396/12/04 14:23
کد خبر: 158834

استقلالی ها با 5 غایب مقابل پرسپولیس قرار می گیرند

استقلال خوزستان در غیاب پنج بازیکن به دیدار پرسپولیس تهران خواهد رفت.
استقلالی ها با 5 غایب مقابل پرسپولیس قرار می گیرند

تیم بحران زده استقلال خوزستان که شرایط سخت مالی را تجربه می‌کند، در آخرین مسابقه از هفته بیست‌وچهارم میهمان پرسپولیس تهران است و برای این بازی از حضور پنج بازیکن به‌دلیل مصدومیت یا مسائل مالی بی‌بهره است.

عبدالله ویسی که صبح دیروز تیمش را در ورزشگاه تختی اهواز تمرین داد و پس از خاتمه به تهران  عزیمت کرد، برای بازی با پرسپولیس گزینه‌های زیادی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش نخواهد داشت و باید 11 بازیکن را از بین نفرات باقی مانده انتخاب کند.

وحید شیخ‌ویسی گزینه قطعی استقلال خوزستان درون دروازه است که در بازی شنبه شب از دروازه آبی‌های اهوازی در تهران حراست می‌کند و نقطه اتکای تیم خوزستانی به شمار می‌رود.

اما در خط دفاعی، موسی کولیبالی بارزترین مهره دفاعی استقلال خوزستان، در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات معوقه حاضر به شرکت در تمرینات نشده است و فردا تیمش را همراهی نمی‌کند. خط دفاعی استقلال خوزستان در غیاب کولیبالی، به احتمال زیاد از نفراتی چون ابوالفضل علایی و عقیل کعبی در دفاع میانی و دانیال ماهینی و علیرضا دغاغله در دفاع کناری تشکیل خواهد شد.

میثم دورقی و حکیم نصاری دو هافبک دفاعی استقلال خوزستان همانند بازی‌های قبلی در مرکز میدان برای آبی‌پوشان انجام وظیفه می‌کنند و تجربه بالای آن‌ها می‌تواند کمک حال آبی‌پوشان باشند. ضلع سوم مثلث میانی تیم ویسی البته به‌صورت قطعی مشخص نشده و احتمال می‌رود سلمان بحرانی دیگر هافبک میانی استقلال باشد.

استقلال خوزستان در بخش تهاجمی هم جونیور مارینی گلزن برزیلی‌اش را به‌خاطر مصدومیت از دست داده است و باید یکی از بازیکنان جوانش را در کنار اسماعیل شریفات و فرید بهزادی کریمی در خط حمله قرار دهد. یونس دلفی از گزینه‌های موجود برای حضور در خط حمله آبی‌پوشان است و یعقوب کریمی هم که دیر به تمرینات اضافه شده می‌تواند دیگر گزینه حاضر در ترکیب باشد.

تیم خوزستانی که سخت‌ترین فصل را از نظر مالی سپری می‌کند، علاوه بر غیبت پنج بازیکن در بازی با پرسپولیس، با مشکل خستگی بازیکنانش هم روبروست. بازیکنانی که طبق برنامه قبلی باید امروزدر تهران تمرین کرده ودر جلسه فنی شب قبل از بازی حضور می‌یافتند، اما مجبور شده‌اند اواخر امشب به تهران بیایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j77ke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی از استقلال خوزستان جدا می‌شود؟