تاریخ انتشار: 1396/12/04 19:46
زمین ما سوسولی است
کد خبر: 158796

کریمی: از این به بعد فقط پیراهن آبی می پوشم

کریمی معتقد است بازیکنانش به دلیل اینکه بزرگتر و کوچکتری را رعایت نکردند، مستحق نیمکت نشینی و جریمه هستند.
 کریمی: از این به بعد فقط پیراهن آبی می پوشم

فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان گفت: بازی سنگینی بود چون مربی باتجربه‌ ای در پیکان حضور داشت. پیکان تمام منافذ را بسته بود. در روزی که روز خوب گلرمان نبود و بازیکنان مصدوم داشتیم، شکست خوردیم. هر کاری هم کردیم که تیم را برگردانیم، نشد. یوسف سیدی را به دلیل رعایت نکردن بزرگتر کوچکتری بیرون کشیدیم؛ اما یاری نداشتیم.

 

او افزود: دیروز توانستیم تعدادی از بازیکنان را به تیم اضافه کنیم. امروز اولین بازی نقی‌زاده بعد از مصدومیت بود. هنوز تعدادی از بازیکنان مصدوم هستند. موسوی و خالقی‌فر مصدومند و به لحاظ سلامت بازیکنان مشکل داریم.

سرمربی گسترش فولاد اضافه کرد: هنوز دو بازیکن می‌توانیم بگیریم. خواستیم بازیکنانی که احتمال حضور در جام جهانی دارند را قبل از نوروز بازی دهیم. خالقی‌فر را هم مدت‌هاست که نداریم. در مجموع در هر بازی ۶ بازیکن نداریم و فشار اصلی روی ۱۲-۱۳ نفر است. بابایی بدون اینکه ضربه بخورد مصدوم شده است. مسیح زاهدی و اسماعیل فرهادی هم همینطور. این‌ها به خاطر فشار زیاد مصدوم می‌شوند. روزی که خالقی فر، موسوی، زنده‌روح را از دست دهیم نمی توانیم بیشتر از این به بقیه فشار آوریم.

کریمی تاکید کرد: اینطور نیست که امتیاز لازم را گرفته‌ایم و انگیزه نداریم. خیر ما انگیزه داریم؛ اما باید حرمت‌ها، سلسله مراتب و اخلاق و حرفه‌ای‌گری را هم رعایت کنیم. شاید اگر یوسف سیدی بود، بهتر عمل می‌کردیم؛ اما به خاطر مسائل اخلاقی او را بیرون کشیدیم و بازیکن غیر تخصصی را جایگزین کردیم.

 

او در ادامه گفت: حتی اگر بدانیم بازی بعدی ۱۰ گل هم می‌خوریم، بازهم اخلاقیات را زیر پا نمی‌گذاریم. بیشترین زمان را به جوان‌ها می‌دهیم. ممکن است صدمه بخوریم؛ اما فضا به آنها می‌دهیم. جوان‌ها هم باید کمی کوشا باشند.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بدشگون بودن پیراهن سفیدش اشاره کرد و افزود: از این پس پیراهن آبی را می‌پوشم. خودم معتقد به شانس هستم. الان متوجه شدم اشتباه تاکتیکی نداشتیم و مشکل پیراهن سفید بود.

کریمی درباره وضعیت چمن ورزشگاه بنیان دیزل اظهار کرد: در روز بازی داربی در ورزشگاه بودم. ۵ سانتی متر روی چمن آب بود. چمن‌های ما اروپایی نیست و امکانات لازم را نداریم. اما در زمین خیس بازی کردن، به چمن ضربه می‌زند. در روز داربی و بازی امروز زمین خیس بود. چمن ما، چمن سوسولی است! تا الان با نازک نارنجی بازی آن را نگه داشتیم و در ۵ ماه، فقط ۵ بازی روی آن انجام دادیم. چمن ورزشگاه را با انگشت کوچک هم می‌توان کند و نمی‌تواند روی استوک دوام بیاورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ww9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراحت فیروز کریمی به بازیکنان گسترش فولاد