تاریخ انتشار: 1396/12/04 20:23
تراکتور باید فوتبال ایران را مال خود کند
کد خبر: 158784

جلالی: کی‌روش بازیکنان ما را ببیند

سرمربی پیکان با حضور در کنفرانس بعد از بازی با گسترش فولاد ، حرف های جالبی را در رابطه با تراکتورسازی به زبان آورد
 جلالی: کی‌روش بازیکنان ما را ببیند

مجید جلالی در کنفرانس بعد از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد حاضر شد و رو به خبرنگاران گفت : من یادم است تیر ماه سال گذشته وقتی به پیکان آمدم ، اولین بازی من با گسترش در همین استادیوم بود و امسال بعد از یک سال و نیم با تیمی رو به رو شدم که فقط 2 بازیکن از سال پیش در ترکیب داشت . ما هم در این فاصله گروهی از جوانان را آوردیم که شما الان ثمره کار ما را می بینید . من فکر میکنم این کار از نتیجه ای که ما گرفته ایم با ارزش تر است و فکر می کنم، می توانم به باشگاهم خدمت کنم که سال های زیادی از این بازیکنان استفاده کند .

جلالی در ادامه گفت : من از مربیان تیم ملی توقع دارم که به بازیکنان ما هم توجه کنند .

ما الان در سخت ترین شرایط بازی های خوبی انجام می دهیم . بنده توقع دارم مربیان تیم ملی بازیکنان من را ببیند و شاگردان من دیده بشوند .

 

سرمربی پیکان افزود : من از تلاش خالصانه بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود خود، برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند . امیدوارم بازیکنانم از تجربه من استفاده کنند و بازی به بازی جلو بروند و این حقیقت را درک کنند که هر بازی داستان جداگانه دارد . به هیچ وجه به جدول نباید نگاه کنیم و باید نگاهمان به بازی های جلو باشد .

 

جلالی در خصوص شرایط بازی تشریح کرد : بازی خوبی بود . ما تیم حریف را خیلی خوب کنترل کردیم و تمام منافذ گسترش را به خوبی بستیم و به هدف خود که کسب سه امتیاز بود ، رسیدیم .

 

 وی در ادامه گفت: ما در بازی هایی که نمی‌بردیم هم به بچه ها می‌گفتم که شما به نتیجه کاری نداشته باشید و بازی خود را انجام دهید . در همان ده مسابقه هم اگر دقت کنید ما 4 پنالتی از دست دادیم که اگر آن ها گل می‌شد ما الان 5 امتیاز در جدول بیشتر داشتیم .

الان هم که می‌بینید بچه های ما خوب بازی می‌کنند به دلیل این است که فشاری بر روی آن ها نیست. اشتباه من در مقطعی از فصل این بود که بازیکنان را در فشار نتیجه گیری می‌گذاشتم و آن ها هم چون جوان هستند ، عملکرد خوبی از خود به جا نمی‌گذاشتند .

جلالی کیفیت زمین را خوب دانست و خاطر نشان کرد : کیفیت زمین افت داشت؛ ولی نسبت به بقیه زمین هایی که در آن بازی می‌کنیم بهتر است .

در ادامه سرمربی سابق تراکتور ، حرف های جالبی را به زبان آورد و تصریح کرد : من به عنوان مربی در جاهای بسیار زیادی کار کردم . ولی آن زمان که در تراکتور بودم . مسائل بسیار زیادی دیدم . بنده با اطمینان می‌گویم اگر آن مسائل خاص پیش نیاید ، تراکتور با استفاده از ظرفیت هایی که دارد فوتبال ایران را برای خود می‌کند .

البته یک سری مشکلات وجود دارد که این ظرفیت ها را از بین می برد . بنده در تراکتور با اشتیاق حضور پیدا کردم و ده ماه با تمام توان برای این تیم کار کردم . من آن  سال تا صدر جدول تیمم را پیش بردم و در مرحله نیمه نهایی حاضر شدم و می‌توانستم با این تیم دو جام کسب کنم . ولی هیچ کدام از مسئولین اراده ای برای حل مشکلات نداشتند .

تا مشکلات تراکتور حل نشود این تیم موفق نمی‌شود . شما اگر دقت کنید ، این تیم در چند سال اخیر نیم فصل اول مسابقات را با قهرمانی پشت سر گذاشته و در آخر فصل در رتبه چهارم یا پنجم قرار گرفته است . حرفی که من میزنم به نفع این تیم است و ای کاش تمامی مشکلات پیش روی این تیم حل شود .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l99k7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجید جلالی:  پیکان دارد پوست اندازی می‌کند/ تراکتورسازی می‌تواند با ظرفیت‌ هایی که دارد در فوتبال ایران و آسیا بزرگی کند