تاریخ انتشار: 1396/12/04 20:33
بهترین یارگیری تاریخ، پاس گل شماره هشت به آقای گل؛
کد خبر: 158781

علی کریمی – علی دایی؛ حالا قدرتمندتر علیه فساد

عصیانگران فوتبال ایران در نهایت به صلح دست یافتند و در شهر باران در آغوش هم کدورت‌ها را کنار گذاشتند.
 علی کریمی – علی دایی؛ حالا قدرتمندتر علیه فساد

علی کریمی و علی دایی؛ دو اسطوره فوتبال ایران که یکی برای جادوگری و دلبری در مستطیل سبز زاییده شده بود و دیگری برای اینکه قفل دروازه‌ها را یکی پس از دیگری بشکند و برایش فرق نکند این دروازه مالدیو نگون بخت است یا کریستین آبیاتی در قلب میلان.

قصه اما از آنجا برای فوتبالدوستان ایرانی تلخ شد که اسطوره‌های فوتبال ایران پا به وادی قهر گذاشتند و کینه عجیبی از یکدیگر به دل گرفتند که حاصل آن چیزی جز تلخکامی برای آنها نبود. از اتهام باندبازی تا هر آنچه که برچسب اسطوره را از آنها با این ادبیات در قبال یکدیگر زشت و زشت‌تر می‌کرد و این اتفاق بیش از یک دهه ادامه پیدا کرد و هر روز سرد و سردتر از یکدیگر شدند.

 

اما باران در شهر رشت همه این کدورت‌ها را بعد از مدت‎ها شست و شماره هشت محبوب به رسم میزبانی به سراغ شهریار رفت و با بوسه و بغل کردن یکدیگر ماجرا به در شرایط فعلی فیصله داد. آن هم در روزهایی که بیش از هر چیزی به کاریزما و حمایت علی دایی نیاز دارد.

علی کریمی مدتی است در وادی افشاگری علیه ناپاکی‌های فوتبال افتاده است و اوج آن را در استودیوی برنامه نود و در چالش با محمدرضا ساکت به نمایش گذاشت. مساله‌ای که هر چند با انتقاداتی بابت عدم حمایت از سوی بزرگان فوتبال از جمله علی دایی در کلمات او نیز همراه بود.

 

علی کریمی اما اکنون در حساس‌ترین برهه تاریخی آشتی خود را با علی دایی اعلام کرده و از این جهت می‌تواند به حمایت مرد کاریزماتیک فوتبال ایران نیز امیدوار باشد. علی دایی خود بارها سردمدار افشاگری در فوتبال ایران بوده و کلام نافض او نیز تاثیر زیادی در این رابطه داشته که از جمله آن می‌توان به اعتراض در خصوص کارت‌های سربازی جعلی و البته داوری‌های مشکوک و پول‌های زیر میزی در این رابطه اشاره کرد که باعث شد انقلابی در فوتبال ایران رخ دهد.

زوج علی دایی و علی کریمی در صورتی که با یک هدف و یک کلام واحد با یکدیگر هم مسیر شوند می‌توانند بزرگترین انقلاب فوتبالی را شکل دهند و فوتبالدوستان را بابت برطرف شدن موانع و اتفاقات غیرفوتبالی امیدوار کنند. اتفاقی که با آشتی این دو در استادیوم سردار جنگل و مانور آنها با عکس‌های در کنار یکدیگر بزرگترین زنگ خطر را علیه ناپاکی‌ها و فساد به صدا در آورده و این ائتلاف اکنون قدرتمند علیه فساد اقدام خواهد کرد. شماره هشتی که می‌تواند اینبار بهترین پاس‌های خود را به علی دایی بدهد و او با قدرت تمام کنندگی خود گل نهایی را ثبت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjjvn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی کریمی - علی دایی؛ پایان کدورت‌های جادوگر و شهریار + فیلم