تاریخ انتشار: 1396/12/05 11:05
کد خبر: 158740

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد خوزستان لو رفت

استقلال تهران با دو تغییر اجباری در ترکیب اصلی مقابل الهلال عربستان با فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم مصاف می‌دهد و شفر در خط حمله و دفاع در مجموع دو تغییر خواهد داشت.
ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد خوزستان لو رفت

بازی‌های لیگ برتر پس از حضور نمایندگان ایران در مرحله لیگ قهرمانان آسیا از سر گرفته شده و استقلال تهران با تساوی مقابل الریان و برتری برابر الهلال عربستان حالا مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز مصاف می‌دهد. آبی‌های تهرانی که سرشار از انگیره هستند با پیروزی در این دیدار ضمن مشخص شدن حدودی قهرمانی پرسپولیس می‌توانند تا رده سوم هم پیش بروند و در هفته‌های پایانی لیگ هفدهم همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای دوره بعد از این طریق امیدوار باشند.

استقلال در حالی به اهواز سفر کرده که پژمان منتظری، مهدی قائدی، سیدمهدی رحمتی، امید نورافکن، میلاد زکی پور و بهنام برزای را به دلیل مصدومیت به طور قطعی در اختیار ندارد. محسن کریمی هم با رهایی از بند مصدومیت در شرایط بازی قرار دارد و منتظر نظر وینفرد شفر برای به میدان رفتن است.

در بازی با فولاد ترکیب آبی‌های تغییراتی نسبت به بازی با الهلال عربستان خواهد داشت و وینفرد شفر به دلیل بازی هفته بعدی مقابل پرسپولیس تهران بعید به نظر می‌رسد از بازیکنان دو اخطاره‌اش که اغلب نقش پررنگ‌تری در ترکیب دارند، استفاده کند. سید مجید حسینی، علی قربانی، لئوناردو پادوانی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای و سید حسین حسینی بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد سه اخطاره شده و دربی 86 را از دست می‌دهند اما شفر یکی از این بازیکنان را در ترکیب مقابل فولاد قرار می‌دهد.

با وجود مصدومیت مهدی رحمتی از ناحیه زانو، سیدحسین حسینی پس از نیمکت نشینی در هفته دوم لیگ قهرمانان از ابتدا در ترکیب استقلال قرار می‌گیرد و از انگیزه فراوانی برای از سرگیری روند کلین شیت‌هایش خواهد داشت.

با مصدومیت منتظری در خط دفاعی شفر مجبور شد تا روزبه چشمی را یک خط عقبتر از خط میانه به بازی بفرستد و همچنین به نظر می‌رسد از لئوناردو پادوانی با وجود اینکه دو کارته است در بازی امروز استفاده کند زیرا مجید حسینی آماده گزینه مناسب تری برای حضور در دفاع آبی‌ها مقابل پرسپولیس خواهد بود. پادوانی فصل گذشته به همراه رابسون جانواریو خط دفاعی محبوب برزیلی را تشکیل داده بودند اما با حضور وینفرد شفر اکثر اوقات نیمکت نشینی را تجربه کرد. غیبت همزمان نورافکن و زکی پور، سرمربی آلمانی را وادار می‌کند تا برای دومین بار از خسرو حیدری در پست دفاع چپ استفاده کند و وریا غفوری آماده بال راست دفاع را شکل بدهد.

در خط میانی امید ابراهیمی که هسته اصلی ترکیب و یکی از ارکان گردش توپ در میانه میدان است در کنار فرشید باقری بازی می‌کند. سرور جپارف و داریوش شجاعیان هم همانند بازی‌های گذشته انتخاب مطمئن شفر برای تغذیه مهاجمان خواهند بود تا با ارسال‌های دقیق خط دفاعی حریف را به دردسر بیندازند.

با وجود مصدومیت برزای و شرایط محسن کریمی در کنار دو اخطاره بودن علی قربانی و فرشید اسماعیلی تنها گزینه وینفرد شفر برای حضور در خط حمله مامه بابا تیام و جابر انصاری خواهد بود. تیام بازی برابر الهلال در خط حمله موفق ظاهر شد و پایه گذار تک گل سه امتیازی هم بود.

بنابراین ترکیب احتمالی آبی‌ها برابر فولاد خوزستان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، لئوناردو پادوانی، خسرو حیدری، فرشید باقری، امید ابراهیمی، سرور جپارف، داریوش شجاعیان، جابر انصاری و مامه بابا تیام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4peek6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخابی ها باید دست به جیب شوند