تاریخ انتشار: 1396/12/05 19:11
کد خبر: 158676

سه بازیکنی که توانستند از برانکو نمره قبولی بگیرند!

خبردار شدیم برانکو ایوانکوویچ به‌طور کاملاً مشهودی از عملکرد اغلب بازیکنان تیمش در پست‌های مختلف ناراضی است و اعتقاد دارد می‌توانستند بازی بهتری برابر السد قطر به نمایش بگذارند.
سه بازیکنی که توانستند از برانکو نمره قبولی بگیرند!

در این میان شنیدیم برانکو در آنالیزهای خود فقط به ۳ بازیکن نمره قبولی داده است که عبارتند از:

1- حسین ماهینی؛ این بازیکن که قرار بود به عنوان هافبک دفاعی برابر السد قطر به میدان برود پس از سرماخوردگی نابه‌هنگام صادق محرمی دوباره به سمت راست خط دفاعی کوچ کرد. هرچند گل اول السد از جناح حسین ماهینی رقم خورد اما برانکو از عملکرد ماهینی اظهار رضایت کرده است!

۲- محسن ربیع‌خواه؛ هرچند قرار بود ژاوی مهار شود ولی این هافبک کارکشته و پا به سن گذاشته و همبازیانش در خط میانی السد هر کاری دل‌شان خواست انجام دادند. با این وجود سرمربی کروات پرسپولیس از عملکرد شاگرد مورد علاقه‌اش محسن ربیع‌خواه رضایت دارد و این رضایت را هم علنی کرده است!

۳- فرشاد احمدزاده؛ دریبل‌های اضافی شماره ۱۰ پرسپولیس هم بدجوری روی اعصاب تماشاگران بازی با السد قطر رژه رفت ولی برانکو عقیده دیگری دارد. مرد کروات معتقد است فرشاد احمدزاده در فاز تهاجمی مشارکت دائمی داشت و حتی بهتر از وحید امیری توانست کار کند.

البته به اعتقاد ما پرسپولیس از درون دروازه تا نوک حمله ضعیف کار کرد و این ۳ بازیکن هم شق‌القمر نکردند و مثل سایر همبازیان خود عملکرد خوبی نداشتند. هرچند نظر برانکو با ما خیلی فرق می‌کند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mmmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گفتگوی خودمانی پرفسور با شاگردانش / برانکو: من به موفقیت تیم ایمان دارم