تاریخ انتشار: 1396/12/05 19:40
کد خبر: 158671

مهاجری: واقعا می‌گویم از عملکرد بچه‌ها لذت بردم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: مقابل ذوب آهن یک لحظه غفلت کردیم و باختیم. بازیکنانمان باتجربه بودند، شکست نمی‌خوردیم.
مهاجری: واقعا می‌گویم از عملکرد بچه‌ها لذت بردم

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و پدیده در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم رفتند و ذوب آهن با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

رضا مهاجری سرمربی تیم پدیده در پایان این دیدار اظهار داشت: جوانمردانه بازی کردیم و تلاش کردیم و با یک لحظه غفلت بازی را واگذار کردیم. امروز به دلیل بی توجهی بازی را از دست دادیم. واقعا می‌گویم از عملکرد بچه‌ها لذت بردم و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما گل خوردیم و سخت به بازی برگشتیم. موقعیت خوبی در نیمه دوم داشتیم که البته ذوب آهن هم داشت. ما به هر دلیل تمرین نکردیم. اگر بازیکنان با تجربه‌ای داشتیم در نیمه دوم شکست را قبول نمی‌کردیم این‌ها هم جوان هستند و ما پای آنها ایستاده‌ایم.

سرمربی تیم پدیده در ادامه صحبت‌های خود گفت:‌‌ امروز یک روز تلخ و شیرین بود، ذوب آهن یکی از بهترین‌های حال حاضر لیگ است ما امروز با یکی از بهترین‌های لیگ ایران بازی کردیم. کادر فنی خوبی دارد و با امیر قلعه‌نویی با جوانانی که دارند موفق می‌شوند و در لیگ هم نتیجه می‌گیرد،‌ با ساختاری که دارند موفق می‌شوند. تعویض‌ها را نگاه کنید می‌بینید آنها بازیکنان خوبی دارند.

وی درباره نبودن شهاب گردان و حضور دروازه‌بان جدید در این تیم، گفت: دروازه‌بان در دروازه می‌ایستد تا از دروازه دفاع کند، سعید راد امروز خوب کار کرد، در دروازه ایستاد و گلر خوبی ظاهر شد. او گلر جوانی است و در ابتدای راه است و در آینده می‌تواند بهتر باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zzzzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین قضاوت جنجالی آقای داور در دیدار امروز آبی پوشان