تاریخ انتشار: 1396/12/05 20:15
کد خبر: 158667

شفر: درباره امید ابراهیمی باید بگویم غافلگیر نشدم / کارتی که دروازه‌بان ما گرفت سخت‌گیرانه بود

سرمربی استقلال بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد، از بازیکنانش به شدت تمجید کرد.
شفر: درباره امید ابراهیمی باید بگویم غافلگیر نشدم / کارتی که دروازه‌بان ما گرفت سخت‌گیرانه بود

وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان گفت: تعریف بسیار بزرگی از تیمم می‌توانم داشته باشم. دو بازی سخت در لیگ قهرمانان داشتیم. در عمان و قطر بازی کردیم و امروز هم 90 دقیقه جنگیدیم و بازیکنان تمام کارهایی را که خواسته بودیم انجام دادند. روحیه تیمی در بازیکنان فوق العاده است. تمام بازیکنان شخصیت بالایی دارند.

او افزود: درباره امید ابراهیمی باید بگویم غافلگیر نشدم. او امروز فرمانده تیم ما بود. همین طور در بازی‌های قبلی هم خوب بود. برخی بازیکنان دو کارته را عوض کردیم. حسینی و اسماعیلی دو کارته بودند. کارتی که دروازه‌بان ما گرفت سخت‌گیرانه بود. همه می‌دانستند دو کارته است و با این کارتی که گرفت بازی بعدی را از دست داد. آرمین سهرابیان اول دفاع چپ بازی کرد و بعد به جای پادوانی در وسط قرار گرفت. از اعتماد به نفس و عملکردش بسیار خوشحالم.

سرمربی استقلال همچنین گفت: دو بازی بسیار مهم پیش رو داریم و فعلا تیم به ریکاوری و استراحت نیاز دارد. باید شرایط نورافکن را ببینیم. او شاید به داربی برسد، شاید نرسد. امروز برای هواداران روز خوبی بود. خوشحالم نسبت به حریف بهتر از موقعیت‌ها استفاده کردیم.

شفر در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: باید کمی استراحت کنیم تا به حالت اولیه برگردیم. فقط یک بازیکن به جمع ما اضافه شده است.تیام عملکرد بسیار خوبی داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnnnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی یک نیمه ای شاگردان شفر در دیدار مقابل فولاد