تاریخ انتشار: 1396/12/05 22:33
کد خبر: 158638

گرشاسبی :می‌خواهیم با اینفانتینو در مورد محرومیت پرسپولیس صحبت کنیم/ برانکو خواهان تمدید قرارداد مسلمان است

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: می‌خواهیم پیگیر بحث مسدود بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه هم باشیم و راجع‌به آن با اینفانتینو صحبت کنیم.
گرشاسبی :می‌خواهیم با اینفانتینو در مورد محرومیت پرسپولیس صحبت کنیم/ برانکو خواهان تمدید قرارداد مسلمان است

 حمیدرضا گرشاسبی در پی پیروزی یک بر صفر امشب (شنبه) تیم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با این باران شدیدی که می‌بارید، بازی پرفشاری بود. با توجه به اینکه دربی را هم در پیش داریم، آقای برانکو می‌خواست به برخی بازیکنان اصلی استراحت بدهد. خدا را شکر بچه‌ها هم خوب بودند و بازی را بردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به دربی 86 بین استقلال و پرسپولیس، یادآور شد: انتظار داریم که بچه‌ها بازی تماشاگرپسندی را ارائه کنند و قطعاً هم این کار را انجام خواهند داد. همچنین از بچه‌ها انتظار داریم با تمام وجود مقابل استقلال حضور پیدا کنند. ان‌شاءالله نتیجه را هم مال خودشان می‌کنند.

وی در واکنش به خبرهای مطرح شده مبنی بر جلسه مدیران عامل دو باشگاه با یکدیگر و اینکه این جلسه شائبه ایجاد می‌کند، گفت: جلسه مشترکی نیست، یک جلسه مطبوعاتی بین مدیران عامل پرسپولیس و استقلال با رسانه‌هاست. این فکرها نیست و بچه‌ها با همه وجود بازی می‌کنند و به دنبال نتیجه هم هستیم.

گرشاسبی در پاسخ به این سؤال که «آیا قرار است با حضور اینفانتینو در ایران مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال جلسه‌ای با او داشته باشند یا خیر؟»، تصریح کرد: باشگاه استقلال را نمی‌دانم، اما تلاش می‌کنیم خودمان یک نشستی با ایشان داشته باشیم و مباحثی که در خصوص بحث‌های حقوقی باشگاه است با او در میان بگذاریم. همچنین می‌خواهیم پیگیر بحث مسدود بودن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه هم باشیم و راجع‌به آن با اینفانتینو صحبت کنیم و بگوییم که دو باشگاه پرسپولیس و ریزه اسپور به توافق رسیدند و مشکلی بین ما نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس از این محروم آسیب زیادی دید. رأی قبل از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صادر شد، بهترین بازیکن ما را محروم و خودمان را از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم کردند و از لحاظ روحی آسیب دیدیم. انتظار داریم با باشگاه پرسپولیس که پرطرفدارترین باشگاه آسیا با یک نگاه مثبت و مساعدت‌آمیز برخورد کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بازی نکردن محسن مسلمان گفت: دلیلی ندارد، سرمربی و کادر فنی تصمیم می‌گیرد. اگر منِ مدیرعامل دخالت کنیم، حرفه‌ای و منطقی نیست. آقای برانکو یکسری بازیکن جوان گذاشت و به فوتبال معرفی کرد. شاید برنامه‌هایی برای او (مسلمان) دارد.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که «آیا برانکو در مورد مسلمان چیزی به او نگفته است؟»، گفت: خیر، چیزی نگفته است. اتقافاً از من خواست با ایشان (محسن مسلمان) تمدید قرارداد هم داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbbwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی پرسپولیس 1 - 0 استقلال خوزستان  + فیلم