تاریخ انتشار: 1396/12/05 22:50
کد خبر: 158632

دومین هفته پرگل لیگ برتر؛ 23 گل‌زده با چاشنی دو دبل

هفته بیست و چهارم با 23 گل دومین هفته پرگل لیگ هفدهم شد.
دومین هفته پرگل لیگ برتر؛ 23 گل‌زده با چاشنی دو دبل

 هفته بیست و چهارم لیگ هفدهم با برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان به پایان رسید. سرخپوشان به لطف تک گل سیامک نعمتی و با کسب سه امتیاز بازی امروز یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند. در حالی که روز گذشته سپاهان در یک بازی پرگل میزبان خود سیاه جامگان را با 5 گل مغلوب کرده بود و دیدار استقلال و فولاد نیز 5 گل در پی داشت، انتظار می رفت سرخپوشان با برتری پرگل مقابل آبی های خوزستان پرگل ترین هفته لیگ را رقم بزنند. اما برد یک بر صفر آنها جمع گلهای زده این هفته را به عدد 23 رساند تا هفته دوم با 25 گل همچنان پرگل ترین هفته لیگ باشد.

در این هفته رضا دهقان از سپاهان و مامه تیام از استقلال مقابل سیاه جامگان و فولاد موفق به دبل شدند تا جمع دبل های این فصل به 21 برسد. تا پایان هفته بیست و چهارم علی علیپور با 17 گل زده هم عنوان آقای گلی را در اختیار دارد و هم با ثبت 4 دبل از این حیث رکورددار است. 2 هت تریک سامان نریمان جهان برابر سایپا و محسن کریمی در مصاف با صنعت نفت و یک پوکر مرتضی تبریزی در دیدار رفت ذوب آهن مقابل استقلال خوزستان دیگر اتفاقات پرگل لیگ هفدهم بوده است.

تاکنون 192 بازی در این 24 هفته برگزار شده و 416 گل از خط دروازه ها عبور کرده تا شاهد میانگین 2.16 گل برای هر بازی باشیم. این 416 گل توسط 167 نفر به ثمر رسیده است البته 7 گل نیز توسط بازیکنان خودی وارد دروازه ها شده تا شاهد 174 گلزن در لیگ هفدهم باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eeex9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی که شاید فردا رخ دهد/ ماراتن 6 تیم 38 امتیازی برای کسب سهیمه آسیایی