تاریخ انتشار: 1396/12/06 15:50
کد خبر: 158567

کیانی: دربازی ها کوچک‌ترین موقعیت حریف به گل تبدیل می‌شود ولی ما هفت هشت موقعیت داریم و نمیزنیم

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که تیمش باید سه امتیاز بازی روز پنجشنبه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر را مقابل پیکان به دست بیاورد، چون چیزی برای از دست دادن ندارد.
کیانی: دربازی ها کوچک‌ترین موقعیت حریف به گل تبدیل می‌شود ولی ما هفت هشت موقعیت داریم و نمیزنیم

مهدی کیانی درباره تساوی یک - یک تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی جم، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. می‌دانستیم پارس جنوبی تیم خوبی است و تارتار هم بازیکنان خیلی خوبی دارد. متأسفانه بعضی وقت‌ها یک توپ می‌آید و وارد دروازه می‌شود که جبرانش سخت است. در بازی مقابل پارس هم همین اتفاق افتاد، اما در بین دو نیمه با صحبت‌هایی که آقای ساغلام انجام داد، به بازی برگشتیم و در نیمه دوم هم سوار بازی شدیم. باز خدا را شکر که یک امتیاز گرفتیم.

وی راجع‌به عملکرد تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا،‌ یادآور شد: در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان و الغرافه قطر باید چهار امتیاز می‌گرفتیم، چون در هر دو بازی مستحق باخت نبودیم. به‌هرحال لیگ قهرمانان آسیا با لیگ فرق می‌کند و باید خیلی مراقب باشیم. شما به بازی‌های ما نگاه کنید، هفت هشت موقعیت داریم، اما نمی‌زنیم و کوچک‌ترین موقعیت حریف به گل تبدیل می‌شود. در هر صورت هنوز چیزی از دست نداده‌ایم و من به این تیم امیدوارم.

کاپیتان تیم تراکتورسازی در مورد دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل پیکان، گفت: ما باید پیکان را ببریم. آنها تیم سرسختی هستند و کادر فنی خوبی هم دارند، همچنین تیم‌شان جوان شده و در زمین میزان دوندگی‌شان را بالا برده‌اند، اما ما هم مقابل آنها تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. اتفاقاً ما روی سه امتیاز بازی مقابل پیکان حساب ویژه‌ای باز کردیم، چون سه امتیاز این بازی از نان شب هم برای تراکتورسازی واجب‌تر است و ما دیگر جای اشتباه نداریم.

کیانی با اشاره به تعلیق دوباره محرومیت تیم تراکتورسازی برای برگزاری یک بازی خانگی در خارج از استان آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: این برای اولین بار است که من چنین رأی‌ای دیدم. تراکتورسازی را که همیشه جریمه کردند، اما چنین‌ آرایی برای فوتبال هم خوب نیست و ان‌شاءالله برای هیچ تیمی رخ ندهد که تیمی بخواهد بیرون از شهرش بازی نکند. الان برای سپاهان هم چنین آرایی صادر کردند، آنها هم در شرایطی هستند که می‌خواهد امتیاز بگیرد. امیدوارم نه تنها به تیم‌های شهرستانی پرطرفدار، بلکه به همه تیم‌ها احترام بگذارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnn7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات کاپیتان تراکتورسازی درخصوص خبر درگیری اش با ساغلام
تایید خبر فرتاک ورزشی توسط کاپیتان تراکتورسازی؛