تاریخ انتشار: 1396/12/06 16:36
کد خبر: 158562

تشریح آخرین وضعیت پادووانی از زبان سرپرست استقلال

سرپرست تیم فوتبال استقلال آخرین شرایط پادوانی را تشریح کرد.
تشریح آخرین وضعیت پادووانی از زبان سرپرست استقلال

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال که به همراه پزشک و فیزیوتراپ باشگاه در کنار پادوانی در اهواز حضور دارد درباره وضعیت کلی مدافع برزیلی استقلال  گفت: انتقال این بازیکن از داخل زمین به آمبولانس و سپس بیمارستان با کمک پزشکان باشگاه به خوبی انجام گرفت. بازیکن استقلال ابتدا به یک بیمارستان رفت و سپس با توجه به نیاز به امکانات بیشتر، راهی بیمارستانی مجهزتر شد.

وی افزود: پزشکان به خوبی رسیدگی کردند و در تشخیص اولیه گفتند که باید درگیری نخاع و استخوان برطرف شود. به همین دلیل پادوانی تحت دو عمل جراحی قرار گرفت که عمل اول تا 2:30 بامداد و عمل دوم تا حوالی ساعت 6 صبح طول کشید. همچنین قرار بود که یک عمل جراحی برای مشکل سر او انجام شود اما با توجه به نگرانی از بیهوشی زیاد و البته اهمیت کم این عمل جراحی مقرر شد تا این عمل در آینده انجام شود.

سرپرست استقلال درباره وضعیت بعد از عمل جراحی، تصریح کرد: عمل جراحی پادوانی موفقیت آمیز بود و پزشکان توانستند درگیری نخاع و استخوان را برطرف کنند. او اکنون در آی سی یو بستری است و البته تنفس او به صورت طبیعی انجام می شود اما با توجه به داروهای تجویز شده، فعلا در حال استراحت است.

پادووانی روز گذشته در دیدار فولاد و استقلال بعد از برخورد با آرمین سهرابیان دچار مصدومیت شدید شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbbxo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کریمی: دربی جذابی را شاهد خواهیم بود؛ می‌توانیم پرسپولیس را با یک نتیجه خوب شکست دهیم