تاریخ انتشار: 1396/12/06 16:57
کد خبر: 158560

پزشک جراح مدافع استقلال: پاهای پادوانی حرکت ندارند!

پزشک جراح مدافع برزیلی استقلال توضیحاتی را در مورد آخرین وضعیت این بازیکن ارائه کرد.
پزشک جراح مدافع استقلال: پاهای پادوانی حرکت ندارند!

 لئاندرو پادوانی در بازی روز گذشته برابر فولاد در یک صحنه با آرمین سهرابیان برخورد کرد و با این برخورد شدید جمجمه اش شکست و همچنین مهره گردن او دچار شکستگی و البته جابه جا شد.

شب گذشته لئاندرو پادوانی دو عمل سنگین در بیمارستان انجام داد که یک تیم متخصص مغز و اعصاب با نام های محسن شاملو، عبدالخانی، شیخی و تقوی او را مورد عمل جراحی قراردادند.

شاملو  در مورد آخرین وضعیت پادوانی به ورزش سه گفت: شب گذشته عمل جراحی سنگینی انجام دادیم که خدا را شکر موفقیت آمیز هم بود. پادوانی بعد از این که  به هوش آمد دستش به سختی  حرکت می کند ولی پاهای او حرکتی ندارد.

او ادامه داد: پادوانی برای ادامه مراحل درمانی باید فیزیوتراپی کند تا توان حرکتی خود را بدست بیاورد. او باید تمرینات مخصوصی را پشت سر بگذارد تا انشاالله سلامتی کاملش را بدست بیاورد.

او در پاسخ به این سوال که طول درمان پادوانی چقدر طول می کشد هم گفت:  بستگی به شدت آسیب دیدگی دارد، یکی ممکن است 3 ماهه خوب شود، یکی 3 ساله و شاید هم یک بیمار اصلا نتواند توان حرکتی خود را بدست بیاورد. من امروز پادوانی را دیدم و او شرایط پایش خیلی خوب است و امیدوارم از آن دسته بیمارانی باشد که خیلی زود خوب می شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l99zk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تشریح آخرین وضعیت پادووانی از زبان سرپرست استقلال