تاریخ انتشار: 1396/12/06 20:24
کد خبر: 158526

کمک بزرگ تارتار و شاگردانش به پرسپولیسی ها!

پیروزی شاگردان تارتار در دیدار برابر ذوب آهن اوج گرفته می تواند، علاوه بر افزایش شانس پارس جنوبی جم برای کسب سهمیه آسیایی، پرسپولیس را نیز قهرمان لیگ کند.
کمک بزرگ تارتار و شاگردانش به پرسپولیسی ها!

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر میزبان شاگردان امیرقلعه نویی خواهد بود؛ دیداری که نتیجه آن می تواند تاثیر زیادی در کسب سهمیه آسیایی فصل آینده داشته باشد و به صورت مستقیم در تعیین قهرمانی لیگ نیز موثر است.

دیدار رفت دو تیم در شرایطی در ورزشگاه نقش جهان با سه گل به سود پارس جنوبی جم خاتمه یافت که جمی ها در آن مقطع بسیار پر روحیه بودند و در سوی دیگر امیر قلعه نویی و شاگردانش با تیم کنونی فاصله زیادی داشتند و حتی هواداران نیز برای اولین بار علیه قلعه نویی شعار دادند، اما در نیم فصل دوم همه چیز برای ذوب آهن تغییر کرده است.

در حال حاضر و در پایان هفته بیست و چهارم، ذوب آهن با کسب 41 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار گرفته و در سوی دیگر پارس جنوبی با 38 امتیاز رتبه چهارم را در اختیار دارد؛ البته دو تیم 38 امتیازی دیگر در تعقیب این تیم هستند تا به سهمیه آسیایی برسند.

دیدار برابر ذوب آهن از دو جهت می تواند برای تارتار اهمیت داشته باشد؛ اول اینکه این پیروزی، آنها را هم امتیاز با ذوب آهن می کند؛ ضمن اینکه جایگاه چهارمی خود را هم از دست نمی دهد و حتی می تواند در صورت توقف استقلال مقابل پرسپولیس جای این تیم را در رتبه سوم بگیرد. از طرفی مهدی تارتار که بازیکن سابق پرسپولیس بوده، با متوقف کردن ذوب آهن می تواند به تیم سابق خود برای تمام کردن کار قهرمانی کمک کند که باعث محبوبیت بیشتر او نزد پرسپولیسی ها نیز می شود (در صورت تساوی پرسپولیس در دربی و پیروزی ذوب آهن مقابل پارس جنوی جم، قهرمانی سرخپوشان یک هفته به تعویض خواهد افتاد).

با این وصف مهدی تارتار، شاگردانش را با تمام وجود مهیای دیدار برابر ذوب آهن خواهد کرد تا تیمش در دوئل آسیایی با شاگردان قلعه نویی با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wwzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض سرمربی تراکتور به زمان فشرده برگزاری بازی ها