تاریخ انتشار: 1396/12/07 17:38
کد خبر: 158386

مدیرعامل پدیده: مهاجری به تیمی غیر از پدیده نخواهد رفت

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: حضور رضا مهاجری در مشکی‌پوشان صحت ندارد.
مدیرعامل پدیده: مهاجری به تیمی غیر از پدیده نخواهد رفت

 حمیدرضا کریمویی، مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان بعد از پایان جلسه مدیران باشگاه‌ها با هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: جلسه بسیار خوب بود و در این نشست در خصوص درآمدی که باشگاه‌ها باید داشته باشند و همچنین مشکلات اقتصادی صحبت‌هایی مطرح شد.

وی افزود: همه باشگاه‌ها پیگیر حق و حقوقشان به خصوص در مورد دریافت حق پخش شدند چون تا امروز باید چیزی حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد هزینه‌های باشگاه‌ها توسط حق پخش تأمین می‌شد که این اتفاق نیفتاده است. در این جلسه همه متحد شدند که با سیاست خاصی این موضوع را پیگیری کنند تا کار به مرحله اجرا برسد.

وی در خصوص شایعه حضور مهاجری در مشکی‌پوشان گفت: این موضوع صحت ندارد و مهاجری مورد حمایت ما است. مشکی پوشان از تیم‌هایی است که همشهری ما است و باید دست به دست هم بدهیم تا به هم کمک کنیم. من امیدوار هستم این تیم در لیگ برتر بماند.

وی در خصوص اینکه ظاهراً هیأت مدیره باشگاه پدیده تمایلی به تیم‌داری ندارد، گفت: یک بحثی در گروه پدیده به وجود آمده بود که بیشتر به خاطر مسائل اقتصادی بود اما خوشبختانه آنها به نتیجه رسیدند که با حل مشکلات به کارمان ادامه بدهیم.

کریمویی در خصوص کسر امتیاز از این تیم گفت: ما تا لحظه آخر پیگیر هستیم و امروز هم از آقای تاج خواستم تا در این مسئله به ما کمک کند. در مورد پراهیچ هم باید بگویم که در حال مذاکره با او هستیم تا به صورت توافقی و به صورت قسطی مطالبات او را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلعتبری و قاضی به تمرینات تیمشان برمی‌گردند گفت: این نفراتی که اسم بردید بازیکنان قوی‌ای هستند و در آن مقطع ما تصمیم گرفتیم در خدمت این بازیکنان نباشیم اما طبیعتاً در یکی دو روز آینده در مورد این نفرات به جمع‌بندی می‌رسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbkmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان: شاید ما هم مقابل استقلال هوادار نداشته باشیم