تاریخ انتشار: 1396/12/07 22:25
کد خبر: 158327

ماجرای طارمی و پرسپولیس تبدیل به معمای پیچده ای می شود!

ماجرای پرداخت پول رضایتنامه مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش کشورمان از سوی باشگاه الغرافه قطر به باشگاه پرسپولیس کم‌کم شبیه به یک معما می‌شود.
ماجرای طارمی و پرسپولیس تبدیل به معمای پیچده ای می شود!

باشگاه الغرافه قرار بود پول نسبتاً زیادی حدود 3 میلیارد تومان بابت رضایتنامه در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بدهد اما برخلاف شایعات، این پول هنوز به حساب سرخپوشان واریز نشده است. گویا در این انتقال، توافقنامه سه جانبه‌ای وجود دارد.

توافقنامه‌ای که تأکید می‌کند باشگاه الغرافه وقتی پول رضایتنامه طارمی را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می‌کند که طارمی برای ماندن در فصل آینده لیگ ستارگان قطر در تیم الغرافه رضایت دهد. به معنای دیگر، تا زمانی که طارمی به صورت رسمی اعلام نکرده که در الغرافه ماندنی است و همچنین قراردادش برای فصل آینده را تمدید نکند، پرسپولیس نیز به پولی که انتظارش را می‌کشد، نمی‌رسد.

نزدیکان باشگاه پرسپولیس می‌گویند مهاجم ایرانی برای نیم‌فصل حضور در الغرافه از این تیم جدا شد ولی مدیران تیم قطری خواهان آن بودند تا طارمی را یک فصل و نیم به خدمت بگیرند و حالا این موضوع کمی پیچیده شده است. ماجرای توافقنامه سه‌جانبه‌ای که چند روز پیش، گرشاسبی از آن پرده برداشت نیز در همین راستا بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48m7pw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبلغ انتقالی طارمی به باشگاه پرسپولیس پرداخت شد