تاریخ انتشار: 1396/12/08 15:33
کد خبر: 158214

تارتار: از همزمانی بازی مان با دربی راضی نیستیم/ مقابل ذوب آهن برای پرسپولیس بازی نمی کنیم

پارس جنوبی روز پنجشنبه در یک بازی شش امتیازی باید به مصاف ذوب آهن برود و این در حالی است که برد این تیم برابر ذوب می تواند این تیم را به سهمیه آسیا نزدیک کند.
تارتار: از همزمانی بازی مان با دربی راضی نیستیم/ مقابل ذوب آهن برای پرسپولیس بازی نمی کنیم

 پارس جنوبی برای بازی حساس روز پنجشنبه برابر ذوب آهن آماده می شود این در حالی است که در این هفته بازی های حساسی برگزار می شود. مهدی تارتاردر ابتدای صحبتش گفت: «قبل از هرچیز می خواهم به آقای رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی به خاطر انتخاب به عنوان مدیرعامل اخلاق مدار در سال 96 تبریک بگویم.»

 

دنبال سهمیه آسیا هستیم

سرمربی تیم پارس جنوبی  با اشاره به شرایط این تیم در ادامه مسابقات لیگ و اینکه چقدر امیدوار به کسب سهمیه آسیایی هستند، اظهار داشت :«خدا را شکر الان در جایگاهی هستیم که برخلاف صحبت های ابتدای فصل که همه فکر می کردند از مدعیان سقوط هستیم حالا برای سهمیه آسیا شانس داریم. خوشحالم با شاگردانم کاری انجام داده ایم که هرکس ما را می برد طوری خوشحالی می کند که انگار یک تیم قهرمان را برده و این اتفاقات در اولین سال حضور برای ما بسیار ارزشمند است. خوشحالم که هیچ‌کس نتایج ما را پیش‌بینی نمی‌کرد. بازیکنان من کار بزرگی کرده‌اند و به آنها افتخار می‌کنم. » مهدی تارتار معتقد است حفظ روحیه انگیزه در بین بازیکنانش اتفاق مهمی برای پارس جنوبی بوده است. او در این زمینه گفت: «از ابتدای فصل خیلی زحمت کشدییم و با حفظ اسکلت تیم و اضافه کردن برخی از خوب های باتجربه لیگ یک اتفاق خوب را رقم زدیم. شرایط را به نحوی پیش بردیم که هیچ کدام از بازیکنان ما هنوز هم نمی دانند در ترکیب اصلی هستند یا نه و همه برای بودن تلاش می کنند و انگیزه آنها حفظ شده است. »

 

برای خودمان بازی می کنیم

هافبک و مربی سابق پرسپولیس  در ادامه همچنین با اشاره به دربی پایتخت گفت: «بدون شک برانکو یک مربی حرفه ای است که من همیشه از او حمایت و تمجید کرده ام. پرسپولیس بعد از شکست پارس جنوبی از رقبا فاصله گرفت و دیگر هیچ تیمی به آنها نرسید.» او افزود:« مقابل ذوب آهن تمام تمرکزمان روی عملکرد خودمان است و به پرسپولیس و تیم های دیگر فکر نمی کنیم. ما برای بردن ذوب آهن و کسب سهمیه به میدان می رویم. بازی با ذوب‌آهن برای ما حکم فینال را دارد و شش امتیازی است. بعد از بازی دور رفت در مصاحبه‌ام گفتم سخت‌ترین بازی ما برابر ذوب‌آهن بود. آن روز آنها شرایط سختی داشتند اما چون از ذوب‌آهن شناخت داشتم،‌ می‌دانستم که تیم قدری است. برای همین می‌گویم که این بازی برای ما شش امتیازی است و تلاش می‌کنیم با شکست ذوب‌آهن هم فاصله‌مان را با این تیم کم کنیم و هم در بازی‌های بعدی نتایج خوبی به دست بیاوریم تا سهمیه آسیا را کسب کنیم.» او با اشاره به همزمانی این بازی با دربی گفت:« همزمان بودن بازی ما با ذوب‌آهن و دربی برای هواداران ما یک آزمون واقعی است و در بازی با ذوب‌آهن مشخص می‌شود هواداران واقعی پارس جنوبی چه کسانی هستند چون در روز پنجشنبه احتیاج زیادی به حمایت هواداران داریم. » با این وجود تارتار از اینکه زمان بازی آنها با پرسپولیس یکی شده خیلی راضی نیست. او در این باره گفت:« ما دوست داشتیم این بازی ها  همزمان نباشد چرا که دربی برای همه مردم ایران جذابیت ویژه‌ای دارد و دوست دارند آن بازی را ببینند. از همین رو امیدوارم هواداران واقعی پارس جنوبی به ورزشگاه بیایند و قید دیدن دربی را بزنند. قانون می‌گوید سه بازی آخر فصل همزمان است و برای همین سازمان لیگ بازی ما و دربی را همزمان برگزار نمی‌کند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nbkzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نبرد هیجان‌انگیز استقلال و رقبا برای سهمیه چمپیونزلیگ آسیا