تاریخ انتشار: 1396/12/08 21:53
اختصاصی|
کد خبر: 158148

ورزشگاه در حد استادیوم آزادی در سیرجان؛ کی‌روش بی‌خبر است!

سیرجان گرچه مهد فوتبال کشور نیست، اما از نظر سخت افزار یکی از بهترین شهرهای فوتبالی ایران می‌باشد.
ورزشگاه در حد استادیوم آزادی در سیرجان؛ کی‌روش بی‌خبر است!

 ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان با داشتن چمن صاف و هموار، سبب شده تا بازی‌های خانگی گل گهر در آن برگزار شود و مدیران گل گهر از زمین اختصاصی خود دل کنده و به سراغ این ورزشگاه نوساز بیایند و از تیم‌های مختلف لیگ یکی میزبانی کنند که موجب تحسین مربیان و عوامل تیم‌های مهمان شده است.

این استادیوم که از لحاظ زمین چمن یکی از بهترین زمین‌های کشور است را می‌توان با زمین ورزشگاه آزادی مقایسه کرد. تا جایی که جواد نکونام، عباس چمنیان، علی اصغر کلانتری و اکثر مربیانی که این ورزشگاه را از نزدیک مشاهده کردند، به تمجید از این ورزشگاه پرداختند و آن را در حد استادیوم آزادی می‌دانند.

گرچه بانی و مسئول این ورزشگاه باشگاه گل گهر سیرجان نمی‌باشد اما این باشگاه باتوجه به تفاهماتی که با هیات فوتبال داشته، بازی‌های خانگی خود را در این روزشگاه انجام می‌دهد. این ورزشگاه کم و کاستی‌های جزئی دارد که با رفع آن و حمایت‌های باشگاه گل گهر و هیات فوتبال استان سیرجان، می‌تواند محل برگزاری فستیوال‌های مهم، اردوهای تیم ملی، تورنمت‌های بین اللملی و ... باشد زیرا امکانات در سیرجان فراهم است و با روی کار آمدن باشگاه گل گهر درخصوص توسعه این ورزشگاه، قطعا می‌تواند به سود فوتبال سیرجان به پایان برسد.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wgpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی گل گهر مقابل فجرسپاسی؛ فجر بد موقع متوقف شد/ وینگو به کلانتری باج نداد