تاریخ انتشار: 1396/12/09 17:41
کد خبر: 158048

فردا روزی هیجان انگیز برای هواداران پرسپولیس و ستاره محبوبشان؛ تحریم به پایان می رسد؟

ستاره محبوب پرسپولیس ۳ هفته ای می شود که از ترکیب اصلی تیمش دور شده و پرسپولیس این هفته باید با استقلال حساس ترین بازی فصل خود را برگزار کند.
فردا روزی هیجان انگیز برای هواداران پرسپولیس و ستاره محبوبشان؛ تحریم به پایان می رسد؟

محسن مسلمان، هافبک گل ساز تیم پرسپولیس که به واسطه پاس گل های خود به "مهندس" هواداران تبدیل شده ، هفته ها است که از ترکیب تیمش دور است. مسلمان در دقیقه ۷۵ بازی هفته بیست و یکم مقابل پیکان تعویض شده و جای خود را به بشار رسن داد و از آن موقع تا به امروز دیگر به ترکیب سرخ پوشان بازنگشته است. در حالی که پرسپولیس ۳بازی پس از این بازی در لیگ برتر انجام داده و ۲ بار نیز در آسیا به میدان رفته محسن مسلمان در هیچ کدام از این ۵ بازی حتی یک دقیقه هم توسط برانکو به بازی گرفته نشده است.

به نظر می رسد که دلیل دوری از ترکیب مسلمان فراتر از بحث های فنی باشد چرا که نزدیک به ۳ سال است که وی جایگاه ثابتی در پازل تاکتیکی سرمربی کروات پرسپولیس دارد. حال به هر دلیلی که برانکو ایوانکوویچ هیچ تمایلی به اعلام آن ندارد، محسن مسلمان به عنوان یکی از بازیکنان محبوب در نزد هواداران پرسپولیس از ترکیب تیم دور مانده و اینک در آستانه دربی۸۶ همه منتظرند تا ببیند آیا دوران تحریم برای مسلمان به پایان رسیده و وی در بازی مقابل استقلال به ترکیب پرسپولیس باز خواهد گشت یا خیر؟

در حالی که مسلمان تا به امروز هیچ صحبتی در مورد حضور نداشتن در ترکیب اصلی طی ۵ بازی اخیر نداشته به نظر می رسد که ادامه حضور وی روی نیمکت نارضایتی هواداران را به دنبال داشته باشد. هافبک سرخ پوشان در آستانه دربی به شدت در تلاش است که از نظر فنی به قدری چشم برانکو را بگیرد که این مربی از خیر تصمیمات قبلی خود گذشته و او را در ترکیب تیم در بازی هفته بیست و پنجم قرار دهد. بی شک حضور مسلمان در ترکیب اصلی پرسپولیس اتفاق جالبی برای هواداران این تیم در بازی حساس مقابل رقیب سنتی شان خواهد بود چرا مسلمان اکثرا در دربی هایی که بوده عملکرد خوبی داشته است.

با توجه به تمامی این اتفاقات گفته می شود میدان دادن به مسلمان در دربی ۸۶ هنوز مبهم است اما برانکو در تمرینات بر خلاف چند هفته گذشته توجه بیش تری به او نشان می دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wg8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مساله‌ برانکو با این بازیکن کاملا «غیرفنی» است!