تاریخ انتشار: 1396/12/09 20:07
کد خبر: 158015

درخواست سرمربی سابق پرسپولیس از هواداران استقلال و پرسپولیس

«حمید درخشان» سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: با رفتار خوب هواداران در روز شهرآورد می توانیم امتیاز های زیادی از رییس فیفا بگیریم.
درخواست سرمربی سابق پرسپولیس از هواداران استقلال و پرسپولیس

درخشان در خصوص شهرآورد پایتخت، گفت: دو تیم شرایط بسیار خوبی برای شهرآورد دارند و هواداران می توانند بازی زیبایی را تماشا کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس اگر این بازی را ببرد قهرمان لیگ می شود و بی تردید این قهرمانی چون مقابل استقلال رقم می خورد، برای هواداران شیرین تر خواهد بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس با قدرت صدرنشین لیگ است اما استقلال هم بسیار آماده است و قطعا به آسانی نخواهد باخت.

وی با اشاره به حضور رییس فیفا در ورزشگاه آزادی در روز دربی، اظهار کرد: رییس فیفا به ورزشگاه آزادی می آید تا از سطح کیفی فوتبال ایران آگاه شود و از هواداران می خواهم فردا به صورت ویژه شرایط را درک کنند و فقط به تشویق تیم خود بپردازند و ثابت کنند ما بهترین هواداران دنیا را داریم.

درخشان خاطرنشان کرد: فردا با رفتار خوب هواداران می توانیم امتیازهای زیادی از رییس فیفا بگیریم و امیدوارم این اتفاق محقق شود.

سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به پیش بینی خود از نتیجه شهرآورد، اظهار کرد: به اعتقاد من این بازی با تک گل «علی علیپور» به سود پرسپولیس به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: برنده این بازی تیمی خواهد بود که بتواند از ابتدای بازی بر احساسات خود غلبه کند و صاحب توپ و میدان باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2odylo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی تکراری که به ضرر هواداران استقلال و پرسپولیس تمام می شود! + عکس