تاریخ انتشار: 1396/12/10 18:40
کد خبر: 157848

پرتاب اشیا داخل زمین مقابل چشم رئیس فیفا!

در دقیقه ۵۷ دیدار پرسپولیس و استقلال، هواداران استقلال مقابل چشمان رئیس فیفا اقدام به پرتاب اشیا داخل زمین کردند.
پرتاب اشیا داخل زمین مقابل چشم رئیس فیفا!

 در حالی که دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۵.۴۵ دقیقه آغاز می شود، مسئولان چمن ورزشگاه آزادی به فاصله ۱۵ دقیقه مانده به آغاز بازی در اقدامی عجیب چمن ورزشگاه را آب پاشی کردند.

* پیش از آغاز بازی مهدی رحمتی کاپیتان استقلال و محسن مسلمان هافبک پرسپولیس دقایقی با یکدیگر خوش و بش کردند که با شروع تمرینات بازیکنان پرسپولیس مسلمان مجبور شد از پیش رحمتی برود.

* فدراسیون فوتبال بنرهای بزرگی را در اختیار هواداران استقلال و پرسپولیس داده بود که به اینفانتینو و مارکو فان باستن بابت حضور در ورزشگاه تبریک بگویند. نکته عجیب این بود که هواداران پرسپولیس قبل از شروع بازی این بنر را برعکس گرفته بودند!

* یکی از هواداران پرسپولیس پیش از شروع بازی دچار مشکل قلبی شد که آمبولانس اورژانس به وضعیت او رسیدگی کرد.

* تغییر یکی از جایگاه هواداران استقلال و در اختیار قرار دادن آن به هواداران پرسپولیس باعث تنش میان آنها شد.

* برانکو ایوانکوویچ پیش از شروع بازی به اشتباه سمت نیمکت استقلال رفت و وقتی متوجه شد مسیر را اشتباه رفته است سمت نیمکت خودشان بازگشت.

* در دقیقه ۵۷ بازی، زمانی که بشار رسن هافبک پرسپولیس برای ضربه کرنر در گوشه زمین حضور داشت، هواداران استقلال به سمت وی میوه و اشیایی را داخل زمین پرتاب کردند و باعث متوقف شدن بازی شدند. این در حالی است که اینفانتینو رئیس فیفا در ورزشگاه حضور دارد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45wgaq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شعار عجیب هواداران استقلال علیه پرسپولیس و تشکر از تارتار!