تاریخ انتشار: 1396/12/11 19:58
می خواهیم سهیمه آسیایی بگیریم
کد خبر: 157683

رمضانی: هرچه دارم از دایی و اعتماد اوست

مهاجم گلزن سایپا می گوید با این تیم به دنبال کسب سهمیه آسیا هستند و به همین دلیل در تلاش هستند تا بتوانند حداکثر امتیازات را از بازی های خود به دست بیاورند.
 رمضانی: هرچه دارم از دایی و اعتماد اوست

آرمان رمضانی که در بازی برابر فولاد موفق شد هر دو گل تیم سایپا را به ثمر برساند درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود. در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم؛ اما خوشبختانه در نیمه دوم موفق شدیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

او درباره پیوستن به تیم سایپا گفت: من از تیم اکسین به سایپا آمدم. ما برابر سایپا قرار گرفته بودیم و توانستیم به پیروزی برسیم، آقای دایی به من لطف کردند و پس از آن من را به سایپا آوردند. من هر چه دارم از آقای دایی دارم. از ایشان واقعا ممنونم، بازیکنی که از لیگ یک می آید سخت می تواند به میدان برود؛ اما آقای دایی از همان ابتدا به من اعتماد کرد و من سعی کردم بازی های خوبی به نمایش بگذارم و به همین دلیل در خدمت تیم بودم امروز هم توانستم گلزنی کنم و به پیروزی برسیم.

رمضانی در رابطه با تفاوت بازی های لیگ یک و لیگ برتر نیز گفت: به دلیل اینکه فشار بازی ها بالاست لیگ یک بسیار سخت تر از لیگ برتر است. اما از نظر توجه بازی ها و حرفه ای تر بودن می توان گفت لیگ برتر کاملا متمایز با لیگ یک است.

گلزن نارنجی پوشان درباره مهمترین هدف خود با تیم سایپا گفت: امسال به دنبال این هستیم تا بتوانیم به همراه تیم سایپا سهمیه به دست بیاوریم تا بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8ylq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجم تازه وارد سایپا؛اسلحه جدید دایی در گلزنی