تاریخ انتشار: 1396/12/13 11:08
کد خبر: 157497

منتخبین هفته 25 ام لیگ برتر

آبی پوشان که با برتری برابر تیم رقیب موفق شدند دربی هشتاد و ششم را به سود خود به پایان برسانند تعدادی از بازیکنان برتر تیم منتخب هفته بیست و پنجم را به خود اختصاص دادند.
منتخبین هفته 25 ام لیگ برتر

بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر تحت تاثیر دربی بزرگ تهران برگزار شد. دیداری که با برتری آبی پوشان به پایان رسید و تعدادی از بازیکنان این تیم توانستند با عملکرد خوب خود به تیم منتخب هفته برسند.

 

 

دروازه بان

 

رشید مظاهری(ذوب آهن)

گلر ملی پوش ذوبی ها در دیدار اخیر این تیم توانست بازی های خوب خود در هفته های اخیر را تکمیل کند. مظاهری که آخرین دیدار آسیایی ذوبی ها را با کلین شیت به پایان رسانده بود در این دیدار توانست به خوبی از دروازه سبزپوشان حراست کند و خصوصا در نیمه اول که پارس جنوبی جم حملات فراوانی روی دروازه اصفهانی ها تدارک دیده بود توانست به خوبی موقعیت های حریف را خنثی کند. مظاهری در این بازی سه واکنش به موقع و فوق العاده داشت و دروازه خود را بسته نگه داش و بدین ترتیب  مهمترین عامل کسب تک امتیاز شاگردان قلعه نویی در بازی هفته بیست و پنجم را می توان  رشید مظاهری دانست.

 

 

مدافعان

 

سیدمجید حسینی(استقلال)

مدافع جوان آبی پوشان بدون تردید یکی از بهترین بازیکنان این تیم در دربی هشتاد و شش بود. حسینی که خوب می دانست در این بازی کار سختی مقابل سرخپوشان خواهد داشت با خونسردی ذاتی خود به خوبی حملات حریف را خنثی کرد و به همراه روزبه چشمی زوجی هماهنگ را در قلب دفاع استقلالی ها به وجود آورد.حسینی خصوصا در نیمه دوم دربی که حملات فراوانی از سوی پرسپولیسی ها صورت می گرفت توانست به راحتی از پس مهاجمان سرخ پوش برآید و در نهایت یکی از مهمترین عوامل بسته ماندن دروازه آبی ها لقب بگیرد. مجید حسینی یکی از ملی پوشان استقلال محسوب می شود که در ماه های اخیر در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشت.

 

 

محمدحسین مرادمند ( پدیده مشهد )

مدافع با سابقه پدیده ، بهترین بازیکن این تیم در ثبت اولین برد تیم‌های مشهدی در ورزشگاه امام رضا ( ع ) بود . در روزی که سپیدرود رشت موقعیت‌های زیادی بر روی دروازه پدیده خلق نکرد و فقط به دنبال سانتر از جناحین بود ، مرادمند عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشت و اکثر حملات هوایی تیم حریف را خنثی کرد . اما اوج کار این مدافع در دقیقه 69 رقم خورد و وی با ضربه‌ای بلند از دفاع ، معین عباسیان را با دروازبان سپیدرود تک به تک کرد تا اولین گل پدیده به ثمر برسد و این تیم بعد از مدت‌ها ناکامی رنگ برد را به خود ببیند.

 

 

وریا غفوری(استقلال)

مدافع ملی پوش استقلالی ها را می توان برگ برنده این تیم در دربی دانست. وریا غفوری که با عملکرد خوب خود در بازی های این فصل موفق شد خود را یک بار دیگر به ترکیب اصلی تیم ملی برساند در دربی حساس تهران توانست به خوبی از پس وظایف محوله بربیاید و گل سه امتیازی و ماندگار خود را نیز به ثمر برساند. وریا که یکی از نفرات مورد نظر کی روش برای جام جهانی روسیه محسوب می شود در دیدار هفته بیست و پنجم برابر پرسپولیس هم در دفاع و هم در حمله موفق شد عملکردی بی نقص از خود به نمایش بگذارد و بارها دوئل با بازیکنان پرسپولیس را به سود خود به پایان برساند.

 

 

مسعود ابراهیم‌زاده ( صنعت‌نفت آبادان )

مدافع چپ تیم نفت آبادان یکی از بازیکنان خوب این تیم در کسب برد 4 بر 1 مقابل سیاه‌جامگان بود . ابراهیم‌زاده در این بازی خیلی زود و در دقیقه هفده از پاس کرار جاسم استفاده کرد و با نفوذ خود از سمت چپ علی عبدالله‌زاده را صاحب موقعیتی کرد تا اولین گل نفت آبادان این‌ گونه به ثمر برسد . در ادامه این مدافع در مهار بازیکنان تیم حریف موفق عمل کرد و یکی از پایه‌ گذاران برتری تیمش در این بازی بود . هر چند تک گل تیم مشهدی از روی اشتباه ابراهیم‌زاده در یارگیری به دست آمد ، اما بازی خوب وی در کل مسابقه ، کارشناسان " ورزش سه " را متعاقد کرد که این بازیکن را در ترکیب تیم هفته قرار دهند .

 

 

هافبک ها

 

فرشید باقری(استقلال)

باقری یکی دیگر از بازیکنان کم نقص استقلال در دربی تهران بود. او در این بازی موفق شد در پست هافبک دفاعی به بهترین نحو وظایف خود را به انجام برساند و یکی از فرمانده های استقلالی ها در میانه میدان لقب بگیرد. فرشید باقری هم در جمع کردن توپ های جلوی مدافعان و هم در خنثی کردن حملات پرسپولیسی ها درمیانه مید ان واکنش های به موقعی داشت و بهترین تصمیمات را در دقایق حساس بازی می گرفت. او در پوشش دادن بازیکنان حمله ور استقلالی ها در نیمه اول نیز توانست نشان دهد با آمادگی کامل و استاندارد بالایی در دربی تهران حضور یافته است.

 

 

عادل کلاه‌کج ( استقلال خوزستان )

هافبک کهنه‌کار استقلال خوزستان ناجی تیمش در یکی از بازی‌های 6 امتیازی هفته بیست و پنجم بود . کلاه‌کج در بازی مقابل نفت تهران هم در فاز هجومی و هم در بخش دفاعی حضور فعالی داشت و با دوندگی بیش از حدش خود ، توازن در خط هافبک استقلال خوزستان ایجاد کرد . اما اوج درخشش این بازیکن ، تک گلی بودکه مقابل نفت به ثمر رساند . وی از کرنر ارسالی فرید کریمی نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ی سر شیرجه‌ای دروازه فراهانی را باز کرد تا تیمش را به یک برد حساس برساند و به بقا در لیگ برتر امیدوار کند .

 

 

مهرداد محمدی ( سپاهان اصفهان )

هافبک تکنیکی و سرعتی سپاهان بهترین بازیکن تیمش در بازی مقابل گسترش‌فولاد بود . محمدی بازیکنی است که در سیستم منصور ابراهیم‎‌زاده به اوج بازی خود رسیده است و در بهترین حالت ممکن قرار دارد . این بازیکن در بازی این هفته سپاهان با دوندگی بی امان خود جان تازه‌ای به خط هافبک طلایی پوشان بخشید و باعث تحرک این تیم اصفهانی در میانه زمین شد . مهرداد محمدی در ضد حمله‌های تیمش نقش ویژه‌ای داشت و کار انتقال توپ از عقب به جلوی زمین را با بهترین عملکرد انجام داد . وی هم‌‍چنین بر تک گل سپاهان هم تاثیر گذاشت و با سانتری از نقطه کرنر سیاوش یزدانی را صحب موقعیت کرد و در ادامه ساسان انصاری دروازه دخسوس را باز کرد و تیمش را به یک برد شیرین رساند .

 

 

مهاجمان

 

مهدی مومنی ( پیکان تهران )

هافبک – مهاجم پیکان ، ستاره‌ی این روزهای مجید جلالی است . مومنی در دو هفته اخیر موفق شده است دروازه دو تیم مختلف تبریزی را باز کند تا تیمش به دو برد شیرین و متوالی در تبریز برسد .  این بازیکن هفته گذشته مقابل گسترش‌فولاد گل دوم تیمش را از روی ضربه‌ی ایستگاهی به ثمر رساند و این هفته هم با ضربه‌ی سری زیبا از پشت محوطه جریمه ، دروازه خالی تراکتور را گشود تا تیمش با همین تک گل به چهارمین برد پیاپی خود در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر برسد .

 

 

مامه تیام(استقلال)

مهاجم سنگالی آبی پوشان بازی به بازی بیشتر خود را در دل هواداران آبی جا می کند. تیام که پیش از این و در دیدار برابر فولاد و الهلال موفق شده بود برای استقلالی ها گلزنی کند و برای سایر بازیکنان نیز ایجاد موقعیت کند در دیدار برابر پرسپولیس نیز به خوبی در میدان حاضر شد و در صورتی که شانس یار وی بود می توانست نام خود را به عنوان یکی از گلزنان دربی به ثبت برساند. تیام در این بازی با حرکات خود توانست به خوبی دفاع پرسپولیس را به هم بریزد و هر گاه که اراده می کرد با حفظ توپ در زمین سرخ پوشان هم در اتلاف زمان بازی به تیم کمک می کرد و هم بازیکنان خود را به حمله فرا می خواند.

 

 

آرمان رمضانی ( سایپا تهران )

مهاجم شمالی سایپا که از نیم فصل به این تیم اضافه شده است ، در بازی با فولاد ستاره تیمش لقب گرفت . رمضانی که ابتدای فصل به فولاد خوزستان ملحق شده بود ، نتوانست نظر پورموسوی را جلب کند و بعد از جدایی از این تیم راهی اکسین البرز شد . اما در ادامه این بازیکن توانست نظر علی دایی را جلب کند و به این تیم ملحق شود . رمضانی برای اولین بار در هفته هجدهم مقابل استقلال خوزستان موفق به گلزنی شد و در بازی دیروز مقابل فولاد خوزستان هر دو گل سایپا را وارد دروازه فولاد کرد تا انتقام سختی از تیم سابقش گرفته باشد . رمضانی در صحنه گل اول همکاری خوبی با آرش رضاوند داشت و در نهایت با شوت پای چپ خود دروازه حامد لک را باز کرد . وی هنگام گل دوم از ریباند ضربه ایستگاهی قلی‌زاده استفاده و گل دوم خود و سایپا را وارد دروازه فولاد کرد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36r959

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو پدیده نو ظهور فوتبال ایران