تاریخ انتشار: 1396/12/13 11:32
کد خبر: 157494

تغییرات مدِ نظر برانکو برای بازی مقابل الوصل

سرمربی سرخپوشان بعد از شکست در دربی علیرغم حمایت از شاگردانش احتمالا تغییراتی در آن برای جدال مقابل الوصل به وجود بیاورد.
تغییرات مدِ نظر برانکو برای بازی مقابل الوصل

برانکو ایوانکوویچ بعد از سه برد در دربی، دومین شکست خود را مقابل استقلال متحمل شد تا تیمش برای قهرمانی در فصل هفدهم فوتبال ایران در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ، یک امتیاز کم داشته باشد.

 

آنها در شرایطی برابر استقلال تهران با یک گل شکست خوردند که در پایان این بازی عملکرد برخی بازیکنان به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. محسن ربیع خواه در سیبل این انتقادات قرار داشت و بعد از این بازی نیز بارها عملکردش در رسانه‌های مختلف تحت آنالیز قرار گرفت و نمره قبولی به خود اختصاص نداد.

 

برانکو که برای صعود از گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا بعد از شکست در بازی مقابل السد قطر، اکنون با سه امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و به شدت نسبت به کسب سه امتیاز خانگی امیدوار هستند. برای این دیدار خانگی به نظر می‌رسد برانکو برای اینکه حمایت حداکثری هوادارانش را در پیش داشته باشد و از هر گونه جنجال و موضع گیری علیه شاگردانش جلوگیری کند دست به تغییراتی در ترکیب خود بزند.

 

آمادگی احمد نوراللهی در دقایقی که به میدان آمد شاید اولین تغییر در ترکیب این تیم باشد و حضور گادوین منشا و ترتیب دادن یک زوج هجومی برای دلپذیر کردن این دیدار خانگی شاید تصمیم دیگر برانکو در این بازی محسوب شود.

 

امروز آخرین تمرین سرخپوشان پیش از جدال با الوصل امارات به عنوان سومین رقیب آسیایی برگزار خواهد شد و برانکو آخرین نظارت خود بر آمادگی روحی و بدنی شاگردانش را پشت سر خواهد گذاشت تا تصمیم نهایی درباره اجرای تاکتیک و سیستم مدنظرش برای این بازی را دنبال کند. دیداری که حضور هواداران در آن می‌تواند موفقیت‌های آتی این تیم را به دنبال داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ynpma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/ترکیب مد نظر برانکو برای بازی مقابل السد لو رفت!