تاریخ انتشار: 1396/12/17 15:05
کد خبر: 156877

گرشاسبی: عالیشاه امانتی بود که به تراکتورسازی دادیم و حالا باید به پرسپولیس برگردد

سرپرست باشگاه پرسپولیس از شیوع مطالب دروغ علیه این باشگاه انتقاد کرد.
گرشاسبی: عالیشاه امانتی بود که به تراکتورسازی دادیم و حالا باید به پرسپولیس برگردد

 حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: صاحبان اصلی پرسپولیس هواداران هستند. از استان‌های دور و نزدیک امروز در تمرین حضور داشتند و یکسری مسائل را مطرح کردند و ما هم پاسخ دادیم تا نگرانی‌ها برطرف شود. اصل نگرانی‌ها را مطالب ناحق، دروغ و کذب درست می‌کنند. مطالبی که سریالی درست می‌کنند و منفی است.

وی افزود: از اصحاب رسانه می‌خواهم با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد و از نقل و انتقالات فصل آینده محروم، مطالبی بگویند که واقعیت داشته باشد. همین مسئله محرومیت از نظر روحی - روانی روی تیم تاثیر می‌گذارد. نمی‌گوییم خوب بنویسند، بلکه دروغ ننویسند و تیم را دچار حاشیه نکنند. سوالات هواداران به خاطر برخی از مطالب بودی که صحت نداشت. مثلا در مورد بازیکنی مطالبی نوشته شده بود که صحت نداشت، بازیکنی که حاضر است نصف هزینه سال قبل را بگیرد. برخی‌ها مطالبی می‌گویند که خدا را در نظر نمی‌گیرند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز تمرین با نشاط بود و در تلاش هستیم کارها را برای اعزام تیم انجام دهیم. می‌دانید هر اعزامی چه مشکلات و هزینه‌هایی دارد تا تیم دچار مشکل نشود. پیگیر هستیم تا محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات هم برطرف شود. جا دارد از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم که در حضور اینفانتینو باز هم این دغدغه پرسپولیس را مطرح کرد. ما هم مکتوباتی را مطرح کرده و به شخص اینفانتینو داده‌ایم تا محرومیت پرسپولیس بخشیده شود. اگر هم نشد با دست بسته به جنگ رقبا می‌رویم.

وی درباره بحث بازگشت امید عالیشاه به جمع سرخپوشان و اینکه برای این بازیکن در تراکتورسازی مشکلاتی از قبیل اخراج شدن پیش امده است توضیح داد: ما بازیکنان مشابهی داشتیم که شرایط خاصی برای باشگاه ایجاد کردند اما مانع از رشد و شکوفایی آنها نشدیم. قطعا تراکتورسازی هم همین نگاه دلسوزانه را به بازیکنان دارد و به دنبال این نیست که شرایط را سخت کند. شخص آجورلو خودش در فوتبال است و به دنبال این مسائل نیست. خدمت سربازی عالیشاه احتمالا 19 بهمن به پایان رسیده است و باید مراحل ترخیصش انجام شود چون عالیشاه امانتی بوده که به خدمت سربازی رفته و الان باید این امانت به باشگاه خودش برگردد .

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص رابطه خوبش با آجورلو و اینکه می توان از این رابطه برای حل مشکل استفاده کرد عنوان کرد: قطعا بحث نوراللهی هم با همین محبت آجورلو و فرماندهان محترم حوزه نظام وظیفه انجام شده مطمئن باشید ایشان با این بازیکنان همراه بوده‌اند و الان هم به آنها کمک می‌کنند. جای نگرانی نیست و موضوع ان‌شاءالله حل می‌شود.

گرشاسبی در خصوص عملکرد منشا و جلسه‌ای که در پایان تمرین با این بازیکن داشت خاطرنشان کرد: صحبت‌مان این است که منشا باید خودش بیشتر تلاش کند تا آماده‌تر شود هرچند که الان هم خوب است. اما باید از لحاظ روحی و روانی هم آماده باشد. ممکن است برای هر بازیکنی مسائلی روحی و روانی پیش بیاید اما اینها با صحبت حل می‌شود و مشکل خاصی نبوده، او دیروز می‌خواست بیاید باشگاه و سر بزند که ما وقت نداشتیم و اینجا صحبت کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که شایعه شده که می‌خواهید به فدراسیون کشتی بروید و ریاست این فدراسیون را برعهده بگیرید، اضافه کرد: خادم در فدراسیون زحمات زیادی کشیده است و ان‌شاءالله در مسابقات حساس پیش رو و المپیک برمی‌گردد و کمک می‌کند. این موضوع شایعه است و ادامه دادن آن هم کذب است و هیچ موضوعی نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a9ppg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده اختلاف امید عالیشاه و تراکتورسازی/ دربی 86 بهانه است!