تاریخ انتشار: 1396/12/18 13:17
کد خبر: 156781

درخشان: نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت / داور بازی استقلال اشتباهات بدی داشت

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد شاگردان برانکو ایوانکوویچ برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های دشواری پیش رو دارند.
درخشان: نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت / داور بازی استقلال اشتباهات بدی داشت

حمید درخشان در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل الوصل اظهار داشت: بازی خوبی بود و 3 امتیاز مهم کسب شد که در جدول تاثیر زیادی داشت ولی باید دقت کرد در این گروه امتیازات نزدیک است و جایی برای اشتباه وجود ندارد. در دیدارهای بعد باید با کیفیت و دقت بالایی بازی کنند تا با حداکثر امتیاز بتوانند از گروه بالا بروند.

وی افزود: کار در لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت و حساس است و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. در مراحل بعدی هم بدون شک کار سخت‌تر خواهد شد و امیدوارم تیم از توانایی خودش به خوبی استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد سایر نماینده‌های ایران هم گفت: عملکرد خوبی در 3 تیم ایرانی شاهد بودیم و به نظر هر 3 تیم استقلال و پرسپولیس و ذوب آهن صعود خواهند کرد. تراکتورسازی هم شرایط خاصی در فصل جاری داشت که باعث شد مثل همیشه نباشد و برای آنها هم آرزوی موفقیت دارم.

وی در مورد داوری دیدار استقلال - العین که مورد بحث قرار گرفته است گفت: واقعا داور بازی اشتباهات بدی داشت و مانع از نتیجه‌گرفتن استقلال شد و امیدوارم دیگر شاهد چنین قضاوت‌هایی نباشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjpqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واقعا توقع این باخت از پرسپولیس نمی رفت / تیم از هر نظر نسبت به استقلال برتری داشت