تاریخ انتشار: 1396/12/18 19:08
کد خبر: 156706

جام حذفی| حاشیه دیدار استقلال خوزستان و خونه به خونه

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و خونه به خونه از مرحله نیمه نهایی جام حذفی با حاشیه‌هایی همراه بود.
جام حذفی| حاشیه دیدار استقلال خوزستان و خونه به خونه

 این دیدار از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه غدیر آغاز شد.

پیش از شروع بازی داوران و ناظران اعزامی فدراسیون فوتبال و بازیکنان، مربیان و سرپرستان دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل طی مراسمی، پنجمین سالگرد اسطوره تکنیک ناب فوتبال خوزستان "مرحوم نوری خدایاری" پیشکسوت فوتبال خوزستان را گرامی داشتند.

اسماعیل شریفات بازیکن تیم استقلال خوزستان که در تیم فولاد با اسکوچیچ سابقه همکاری داشت، پیش از آغاز بازی با دسته گل به طرف سرمربی خونه به خونه رفت و به او خیر مقدم گفت.

استقلال خوزستان در نیمه اول از روی ضربه پنالتی موفق شد دروازه خونه به خونه را باز کند.

هواداران استقلال خوزستان استقبال خوبی از این بازی داشته اند. همچنین تعدادی از تماشاگران خونه به خونه نیز در ورزشگاه غدیر حاضر هستند.

با به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول، کادر فنی و سرپرست تیم خونه به خونه که شدیدا به عملکرد تیم داوری معترض بودند، به سمت داور رفتند که ناظر بازی نیز مانع از اعتراض آن ها شد.

همچنین درگیری فیزیکی بین سرپرست تیم خونه به خونه و سرپرست استقلال خوزستان به وجود آمد که با دخالت برگزارکنندگان بازی ختم به خیر شد.

زمانی که داوران و بازیکنان دو تیم برای شروع نیمه دوم وارد زمین شدند، تیم داوری و محمدرضا پورهادی ناظر بازی پس از مشورت با یکدیگر، تصمیم به اخراج ابراهیم محمودی سرپرست خونه به خونه و بهمن روشنایی سرپرست استقلال خوزستان گرفتند.

پس از اخراج محمودی و روشنایی مجددا درگیری فیزیکی بین این دو سرپرست به وجود آمد.

ویسی در این دیدار دانیال ماهینی، اسماعیل شریفات و محمدامین آرام طبع را به دلیل مصدومیت، به اجبار از دست داد تا تاکتیک تیمی استقلال خوزستان بهم بریزد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bapy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نورافکن: بازیکن پدیده به من دشنام داد