تاریخ انتشار: 1396/12/18 21:36
کد خبر: 156682

افت غیرمنتظره ملی پوشان پرسپولیس

افت غیرمنتظره ملی پوشان پرسپولیس

وحید امیری، علی علیپور، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، علیرضا بیرانوند و کمال کامیابی‌نیا شش بازیکنی هستند که دو روز پس از هر بازی پرسپولیس در لیگ و آسیا راهی تمرینات تیم ملی می‌شوند. تمریناتی که عنوان «ریکاوری» را به خود گرفته است.

افت ملی‌پوشان پرسپولیس در هفته‌های اخیر این شائبه را بوجود آورده که تمرینات تیم ملی نقش سوئی بر وضعیت بدنی آنها داشته است. به عبارتی برخی از هواداران پرسپولیس، علت افت غیرمنتظره ملی‌پوشان خود را در تمریناتی می‌بینند که به زعم آنها تمرینات بدنسازی است تا ریکاوری. این در حالی است که برانکو در شروع این تمرینات، آن را تمریناتی حرفه‌ای خواند و از اعزام مارکو دستیار خود برای الگوبرداری از تمرینات به اردوی تیم ملی خبر داد. در صورت مضر بودن این تمرینات برانکو می‌توانست به آن اعتراض کند و یا برای اینکه متهم به اخلال در برنامه آماده‌سازی تیم ملی نشود حداقل از آن تعریف و تمجید نمی‌کرد.

تنها ملی‌پوشان پرسپولیس نیستند که در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شوند. از استقلال نیز بازیکنانی همچون مجید حسینی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی و ...نیز به این تمرینات می‌روند که در عملکرد هفته‌های اخیر آنها افتی مشاهده نشده و اتفاقا در وضعیت خوبی از آمادگی قرار دارند. بنابراین نمی‌توان افت بازیکنی چون وحید امیری را به راحتی و بدون استدلال کافی به تمرینات ریکاوری تیم ملی ربط داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j76yl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دژاگه بعد از پرسپولیس گزینه استقلال شد!