تاریخ انتشار: 1396/12/19 10:25
کد خبر: 156643

مهمانی و میزبانی‌های بسیار حساس برای صعود

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه برگزار خواهد شد و نمایندگان ایران به دنبال کسب بهترین نتایج هستند.
 مهمانی و میزبانی‌های بسیار حساس برای صعود

 ایرانی ها در فصل جاری لیگ قهرمانان عملکرد بدی نداشته اند و در فاصله ۳ بازی تا پایان، همه شانس صعود به مرحله را دارند. ذوب آهن، پرسپولیس و استقلال در منطقه سبز صعود هستند و تراکتورسازی هم علی رغم قعرنشینی، باتوجه به ۲ بازی خانگی فرصت صعود به رده های بالایی جدول را حفظ کرده است.

هفته پیش، ایرانی ها مچ نمایندگان امارات را حسابی خواباندند و پیروزی استقلال مقابل العین می‌توانست خامه روی کیک این تقابل ها باشد اما به لطف داور مالزیایی آن دیدار با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت تا سهم ایرانی ها از هفته سوم لیگ قهرمانان ۸ امتیاز باشد.

*اما چهارمین بازی در حالی برگزار می‌شود که تمام مسابقات اهمیت ویژه برای نمایندگان ایران  دارند و به نوعی سرنوشت‌شان را تعیین می‌کنند. ذوب آهن در امارات میهمان الوحده است و پیروزی مقابل این تیم که ناامیدانه لیگ قهرمانان را دنبال می‌کند، صعود به مرحله بعدی را در گرو یک تساوی مقابل لوکوموتیو قرار می‌دهد.در همان روز، استقلال در تهران میزبان العین امارات خواهد بود و حیثیتی ترین دیدار این هفته را برگزار می‌کند. آن ها فصل گذشته با تیم ناآماده‌شان العین را در تهران شکست دادند و در صورت تکرار آن نتیجه گام بزرگی در راه صعود برخواهند داشت. هم اکنون استقلال با ۵ امتیاز بالاتر از العین و الریان ۳ امتیازی و الهلال ۲ امتیازی قرار دارد.

 

*روز سه شنبه، دو دیدار حساس دیگر نیز بین ایرانی ها و اماراتی ها برگزار خواهد شد. تراکتورسازی در تبریز میزبان الجزیره خواهد بود و پرسپولیس به مصاف الوصل امارات می رود. سرخپوشان تبریزی از سه بازی قبلی تنها یک امتیاز گرفته اند اما نمایش های امیدوارکننده ای را ارائه کرده اند و حالا انتظار می‌رود در مقابل دیدگان هوادارانشان، حداکثر امتیازات را به دست بیاورند. تراکتور در دو مصاف قبلی مقابل الجزیره در تبریز، پیروزی های پرگلی را رقم زده و باید دید این بار در مقابل این تیم سفید و مشکی پوش چه خواهد کرد. باتوجه به وضعیت جدول، کسب ۲ برد خانگی و یک تساوی مقابل الاهلی، شاگردان ساغلام را به مرحله بعد می‌برد.آخرین مسابقه نمایندگان ایران را پرسپولیس برگزار خواهد کرد. سرخپوشان تهرانی که از حیث امتیاز بهترین نماینده ایران هستند، در حالی مقابل الوصل بازی میکنند که حداقل دستاورد پیروزی در این دیدار، حفظ صدرنشینی است. الان ۳ تیم شش امتیازی در جدول قرار دارند و پرسپولیسی ها می‌توانند با برد مقابل نماینده قدرتمند امارات، به صعود امیدوارتر شوند.

*پس از بازی های دور رفت، انتقادات زیادی از تیم های اماراتی بابت کسب نتایج ضعیف شد و حالا آن ها با انگیزه بیشتری گام به میدان می‌گذارند تا توان بالایشان را ثابت کنند و به همین دلیل، نباید ساده انگارانه به ۴ بازی این هفته نگاه کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnjap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



افت شوکه کننده سرخپوشان در مقابل سورپرایز آبی‌ها