تاریخ انتشار: 1396/12/19 21:04
کد خبر: 156538

پیشکسوت استقلال: جشن قهرمانی پرسپولیس با باخت در شهرآورد دیگر مزه نمی‌دهد!

حسن روشن پیشکسوت استقلال گفت:داور مالزیایی را می‌توان راحت خرید!
پیشکسوت استقلال: جشن قهرمانی پرسپولیس با باخت در شهرآورد دیگر مزه نمی‌دهد!

تساوی استقلال برابر العین امارات تحت‌الشعاع اشتباهات عجیب داور قرار گرفت که این موضوع با واکنش‌های مختلفی از سوی کارشناسان و پیشکسوتان استقلال همراه بود. حسن روشن هم دیروز در این زمینه پاسخگوی ما بود.

* شما تصور می‌کردید داور بازی استقلال و العین آن اشتباهات را داشته باشد؟

موضوع مهم‌تر این است که ما در AFC نفوذ و قدرت نداریم که به عنوان مثال بخواهیم برای بازی‌های ما از داوران باتجربه و قوی استفاده شود. اگر هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد باز هم قدرت نداریم تا زمینه محرومیت داور را فراهم کنیم. به هر حال او دنبال بهانه می‌گشت تا پنالتی بگیرد. اگر از استرالیا، ژاپن یا کره‌جنوبی داور بگذارند نمی‌توان آنها را خرید ولی داور از مالزی باشد راحت می‌توان آن داور را خرید.

* در مورد عملکرد استقلال در 3 بازی ابتدایی چه صحبتی دارید؟

عملکرد استقلال خوب بود، به ‌خصوص در بازی برابر العین که فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. استقلال در بازی برگشت با حمایت هوادارانش می‌تواند العین را با 3 گل شکست بدهد و البته مهم این است آنها خیلی زود به گل برسند. استقلال در این چند هفته نتایج خوبی گرفت و برد در شهرآورد هم برای هواداران بسیار مهم بود. آنها جشن پرسپولیس را برای قهرمان شدن خراب کردند، حالا دیگر جشن قهرمانی پرسپولیس با باخت در شهرآورد دیگر مزه نمی‌دهد.

* فکر می‌کنید شفر در استقلال بماند؟

به هر حال باشگاه باید از این مربی نهایت استفاده را ببرد و از او کار بخواهد، ضمن اینکه توجه به تیم‌های پایه نباید فراموش شود. متأسفانه الان تیم‌های پایه استقلال شرایط خوبی ندارند. فوتبال ما از فوتبال روز دنیا عقب است ولی یک مربی مثل شفر که تقریباً به زمان بازنشستگی نزدیک شده است، می‌تواند با تفکراتی که دارد استقلال را به شرایط خوب برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nblok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار حرفه‌ای وینفرد  شفر بعد از بازی العین