تاریخ انتشار: 1396/12/20 19:24
کد خبر: 156406

تاکتیک جدید برانکو برای بازی برگشت مقابل الوصل

اصلی ترین تاکتیک پرسپولیس در بازی رفت مقابل الوصل امارات ارسال از جناحین بود.
تاکتیک جدید برانکو برای بازی برگشت مقابل الوصل

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب میهمان الوصل امارات خواهد بود. سرخپوشان در بازی رفت موفق شدند با دو گل حریف را از پیش رو بردارند.

اما سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آنالیز خود به مرور تاکتیک های دو تیم در بازی رفت پرداخته که یکی از آنها نکته مهمی برای نماینده ایران به شمار می آید. طبق گزارش این سایت، اصلی ترین برنامه گلزنی پرسپولیسی ها در بازی رفت ارسال از کناره ها، ضربات کرنر و پرتاب های اوت بلند بود که در نهایت منجر به گل اول این تیم هم شد.

در مطلب سایت AFC آمده است: تیم ایرانی در این بازی 20 بار روی دروازه حریف خود سانتر کرد اما دقت این ارسال ها به قدری پایین بود که تنها یکی از این همه، به بازیکن هم تیمی رسید و با موفقیت همراه شد. همچنین پرتاب های بلند هم در دستورکار سرخپوشان ایرانی قرار داشت که در دقیقه 36 یکی از همین پرتاب ها توسط حسین ماهینی انداخته شد و پس از ضربه سر سیدجلال حسینی، توسط فرشاد احمدزاده به گل نخست پرسپولیس در این بازی تبدیل شد.

حالا پس از این تجربه نسبتا ناموفق در ارسال های پرتعداد و پیاپی روی دروازه الوصل، باید دید در بازی برگشت که در شهر دبی برگزار می شود، تاکتیک اصلی شاگردان برانکو ایوانکوویچ چه خواهد بود و آنها چگونه به دروازه میزبان زخم خورده ی خود نزدیک خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4banwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



صدرنشینی پرسپولیس در لیگ قهرمانان چگونه رقم خورد؟