تاریخ انتشار: 1396/12/21 15:51
کد خبر: 156299

تیام: شغل من گلزنی است/ در ورزشگاه پر از تماشاگر بهتر بازی می‌کنم

مامه بابا تیام مهاجم استقلال گفت: 4 فوتبالیست فوق‌‌العاده پشت ‌سرم هستند.
تیام: شغل من گلزنی است/ در ورزشگاه پر از تماشاگر بهتر بازی می‌کنم

 مامه بابا تیام، در فاصله یک ماه اخیر که به استقلال پیوسته،  موفق شده با ثبت آمار گلزنی خوب از خود تاکنون 5 گل برای آبی‌های تهرانی به ثمر برساند. 2 گل به فولاد در اهواز و 3 گل در آسیا! این فوروارد خوش‌اخلاق سنگالی برای دیدار امشب هم انگیزه‌های زیادی داشت و می‌گفت می‌داند چطور باید به العین گل زد. تازه‌ترین حرف‌های زننده هر دو گل بازی رفت استقلال به العین را می‌خوانید.

*ابرویت بهتر شد؟

بله! خیلی خوب است. دکتر ستوده در کارش استاد است و دارویی به زخمم زد که خیلی سریع خوب شود. هنوز جایش مانده ولی الان بهتر است. مشکلی ندارم و می‌توانم بازی کنم.

* برای بازی امشب آماده‌ای؟

از هر نظر.

* هم روحی و هم جسمی؟

عالی! همه بازیکنان تیم آماده این دیدار هستند و فقط من نیستم که می‌خواهم بازی خوبی را به نمایش بگذارم.

* با دو گلی که در دیدار رفت زدی، حتماً امشب بیشتر از تو مراقبت می‌شود؟

طبیعی است. مدافعان همیشه از فورواردها مراقبت می‌کنند. این من هستم که باید خلاقیت داشته باشم تا از بند مراقبت‌های آنها جدا شوم...

*...  و این کار را می‌کنی؟

حتماً! گفته بودم که شغل من گلزنی است. من یاد گرفته‌ام چطور از بند مدافعان فرار کنم. ضمن اینکه یک هدف مهمتر هم دارم.

* چه هدفی؟

می‌خواهم در ورزشگاه آزادی گل بزنم. من در شهرآورد دیدم جو این استادیوم دوست‌داشتنی وقتی پر از تماشاگر می‌شود چطور است. از بچه‌های تیم پرسیدم در دیدارهایی مانند بازی امشب هم جو به همان خوبی است که گفتند کل ورزشگاه پر می‌شود...

*... حضور 70 هزار نفر در یک ورزشگاه چه حسی برایت خواهد داشت؟

قطعاً انرژی می‌گیرم. اتفاقاً من در این قبیل بازی‌ها بهتر بازی می‌کنم. البته انگیزه مهم من در دیدار امشب این است که در این استادیوم زیبا گل بزنم. خیلی دوست دارم شادی گلم را جلوی 70، 80 هزار استقلالی انجام بدهم. این خیلی تماشایی می‌شود.

* چطور؟

در شهرآورد که وریا گل زد، دیدم چه اتفاقی افتاد. در امارات هم وقتی گل زدم متوجه شدم طرفداران استقلال چقدر از گلزنی مهاجمان تیم خوشحال می‌شوند و برای این می‌خواهم گلزنی در آزادی را تجربه کنم. اگر خوب باشد، بیشتر گل می‌زنم.

* برنامه‌ای با فرشید اسماعیلی دارید؟

فرشید خودش گلزن است و شاید هم من این بار به او پاس بدهم ولی اگر توپ خوبی به من بدهد، سعی می‌کنم جوابش را با گل بدهم. خیلی خوشحالم که پشت‌سرم 3 بازیکن عالی هستند. داریوش (شجاعیان)، سرور (جپاروف) و فرشید (اسماعیلی) همه خوب هستند. البته وریا هم عالی است. او حتی در تمرین نمونه است و خیلی روحیه سرسختانه‌ای دارد.

* شفر چه حرفی به تو زده است؟

او فقط از من گل می‌خواهد...! (خنده) البته درباره خط دفاع العین باز با هم حرف زدیم و نکات تازه‌تری را به من گفته است.

* توصیه‌ای به طرفداران تیمت نداری؟

البته از همه می‌خواهم در استادیوم باشند و تیم‌شان را تشویق کنند. حرفه‌ای باشند. آنها طرفدار یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های ایران هستند و باید این خصوصیت را در خودشان نشان بدهند.

* با اتمام دور رفت لیگ قهرمانان کدام تیم را بهتر از بقیه دیدی؟

من 10 دقیقه مقابل الریان بازی کردم ولی فکر می‌کنم از نظر سبک بازی العین از الهلال بهتر بود. حتماً بازی سختی داریم چون یک تیم حرفه‌ای را در دیدار قبلی دیدم. امیدوارم بازی با برد ما تمام شود تا صدرنشینی‌مان در گروه ادامه پیدا کند و شانس صعودمان را بیشتر کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48marm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال در فصل بعد، بدون سندروم منصوریان