تاریخ انتشار: 1396/12/21 19:14
کد خبر: 156255

بازیکنان کلیدی پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد؟!

برانکو ایوانکوویچ از روز جمعه، بازیکنانش را به اردوی امارات برده تا برای بازی برگشت مقابل الوصل امارات آماده شوند.
بازیکنان کلیدی پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد؟!

این آخرین اردوی سرخپوشان در سال 1396 خواهد بود و تا دیدار سه‌شنبه‌شب مقابل الوصل ادامه دارد. پس از این بازی، پرسپولیسی‌ها در اختیار خود هستند اما باید روز پنج‌شنبه و جمعه دو جلسه تمرینی دیگر را زیر نظر کریم باقری در تهران داشته باشند و سپس به تعطیلات نوروزی می‌روند. با این حال، در این هفته هواداران منتظرند تا اتفاقات بزرگی رخ دهد. شاید بهترین اتفاق ممکن، پیروزی برابر الوصل در بازی برگشت باشد و همچنین تساوی نسف‌قرشی و السد در قطر اما از آن مهم‌تر، بحث تعیین تکلیف بازیکنان برای فصل آینده است.

همان‌طور که حمیدرضا گرشاسبی بارها اعلام کرده بود، به توافقات خوبی با بازیکنان رسیده و قرار است در آخرین هفته اسفند، یعنی همین هفته‌، روند تمدید قراردادها ادامه می‌یابد. برانکو امیدوار است از جمع بازیکنانی که قراردادشان به اتمام می‌رسد، همگی در پرسپولیس بمانند و گرشاسبی نیز این هفته را با این امیدواری آغاز کرده که بدون هیچ حاشیه و حرف و حدیثی بتواند بازیکنان را راضی به تمدید قرارداد کند.

طبق آمارهایی که وجود دارد، در پایان فصل که مصادف با اردیبهشت سال آینده است، قرارداد 12 بازیکن پرسپولیس به اتمام می‌رسد و باشگاه باید هرچه زودتر فکری به حال این قضیه کند وگرنه اسکلت اصلی و بازیکنان ذخیره‌‌اش را از دست می‌دهد. تنها بازیکنی که تا امروز، اقدام به تمدید قرارداد کرده، شجاع خلیل‌‌زاده است اما سایر بازیکنان برای تمدید قرارداد، فقط قول و قرارهایی گذاشته‌اند و هنوز وارد کارزار نشده‌اند.

آنها در انتظار به وجود آمدن زمینه‌های این کار، تسویه حساب از گذشته، بخشش جریمه‌هایی که مدیران فصل قبل برای‌شان در نظر گرفته بودند و دریافت پیش‌پرداخت یا دریافت امتیازاتی در قالب آپشن‌های طلایی برای فصل آینده هستند. آن‌طور که از قراین برمی‌‌آید بازیکنان پرسپولیس به این آسانی تن به تمدید قرارداد نمی‌دهند که اگر این‌طور بود، آنها به خواسته برانکو تا به حال، قراردادشان را تمدید کرده بودند ولی همچنان خبر تازه‌ای از این اتفاق نمی‌شنویم.

طبق ادعای گرشاسبی، در این هفته باید اتفاقات زیادی رخ دهد هرچند از داخل تیم، خبرهای دیگری به گوش می‌رسد؛ اینکه همه چیز به سال آینده کشیده خواهد شد تا بازیکنان ببینند چه انتخابی برای‌شان بهتر است‌؛ ماندن در تیم یا رفتن به تیم‌های دیگر! فاز دیگر این ماجرا را فراموش نکنید، اکثر بازیکنان ترکیب اصلی، از لیگ‌های اروپایی و قطر پیشنهادات بسیار خوبی دارند و اگر در مذاکره با باشگاه پرسپولیس، به توافق خوبی نرسند، قطعاً از این تیم جدا می‌شوند.

مهم‌ترین درخواست گرشاسبی از تک‌تک بازیکنان این بود که قبل از اخذ تصمیم نهایی، اول با باشگاه پرسپولیس مذاکره کنند و اگر راضی به تمدید قرارداد نشدند، پیشنهادات دیگر را مورد بررسی قرار دهند. با این حال، اکثر بازیکنان به برانکو فقط گفته‌اند که می‌مانند اما تا وقتی رضایت‌شان جلب نشود، خبری از تمدید قرارداد نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddw7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش ویژه اسطوره پرسپولیس در کنترل حواشی سرخ پوشان!