تاریخ انتشار: 1396/12/23 20:20
کد خبر: 155960

بهترین رکورد کلین شیت آسیایی در اختیار سنگربان پرسپولیس

علیرضا بیرانوند با ثبت سه کلین شیت در چهار دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا بهترین رکورد را در قاره آسیا به خود اختصاص داده است.
بهترین رکورد کلین شیت آسیایی در اختیار سنگربان پرسپولیس

پرسپولیس از چهار دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا سه پیروزی و یک شکست به دست آورده و با کسب 9 امتیاز در کنار السد قطر، شانس بسیار بالایی برای حضور در مرحله گروهی دارد.

یکی از نکات جالب توجه تیم پرسپولیس که او را از 32 تیم دیگر حاضر در مسابقات منحصر می کند، ثبت سه کلین شیت طی سه دیدار است که هر سه با حضور علیرضا بیرانوند گلر ملی پوش سرخ ها رقم خورده است.

بیرانوند به لطف خط دفاعی منسجمی که برانکو برای پرسپولیس فراهم آورده، توانسته تنها گلر مسابقات لقب بگیرد که این رکورد را تا پایان هفته چهارم ثبت کرده است.

البته در تنها شکست سرخپوشان که در قطر رقم خورد، این گلر سه بار دروازه خود را باز شده دید و انتقادات زیادی نیز نسبت به او مطرح شد، اما نمایش او در سه دیدار دیگر نشان می دهد که سرخپوشان علاوه بر خط دفاعی در چارچوب دروازه نیز، بازیکنی مطمئن را در اختیار دارند که به سادگی تسلیم حریفان نمی شود و نمایش خوب او در دیدار برگشت برابر الوصل بار دیگر این موضوع را ثابت کرد.

 

در زیر آمار بیرانوند مقابل السد و نسف قارشی و همچنین دو دیدار رفت و برگشت برابر الوصل آورده شده است؛ آماری که نشان می دهد بیرانوند علیرغم ثبت سه کلین شیت، در تعداد سیوها میان 10 دروازه بان برتر قاره قرار ندارد و در واقع مدافعین سرخپوش به جز دیدار برابر السد، اجازه هنرنمایی به مهاجمین حریف نداده اند.  در سوی دیگر می بینیم که رشید مظاهری گلر سبزپوشان اصفهانی که خط دفاعی منسجمی پیش روی خود نمی بیند، با 19 سیو در میان سه گلر برتر قاره از این حیث قرار دارد؛ البته حسین حسینی گلر آبی پوشان پایتخت نیز که در مقابل الهلال عربستان در ترکیب تیم جایی نداشت، با 13 سیو در سه مسابقه آمار بسیار خوبی ثبت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l9zm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی جدید در اردوی سرخ پوشان / سنگربان ملی پوش پرسپولیس مصدوم شد!